ورزشی

ایران از پرافتخارترین تیم‌های آسیا است/ از حمایت‌های وزارت ورزش و جوانان و کمیته ملی المپبک قدردانی می کتم

شبکه های اجتماعی ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

سلامکانال تلگرام
توئیتر

گروه: ورزشی ساعت: 02:10 منتشر شده در مورخ: 1400/03/21 شناسه خبر: 1741983 رییس کنفدراسیون ورزش ناشنوایان: ایران از پرافتخارترین تیم‌های آسیا است/ از حمایت‌های وزارت ورزش و جوانان و کمیته ملی المپبک قدردانی می کتم ایران از پرافتخارترین تیم‌های آسیا است/ از حمایت‌های وزارت ورزش و جوانان و کمیته ملی المپبک قدردانی می کتم رییس کنفدراسیون ورزش‌های ناشنوایان آسیا و اقیانوسیه گفت: تیم فوتبال ناشنوایان ایران یکی از پرافتخارترین تیم‌های آسیا است و سایر کشورها حساب ویژه‌ای برایش باز کرده‌اند

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از روابط عمومی فدراسیون ورزش های ناشنوایان؛ محمد پرگر روز پنجشنبه در حاشیه فینال مسابقات فوتبال انتخابی المپیک در جزیره کیش افزود: این رقابت‌ها از ۱۱ خرداد با حضور هفت تیم آغاز شده و در نهایت ۴ تیم از مجموع تیم‌های شرکت‌کننده مجوز حضور در المپیک برزیل را کسب می‌کنند.

وی ادامه داد: تیم ایران به فینال راه یافته و یکی از تیم‌هایی است که مجوز حضور در المپیک را کسب کرده و امیدوارم بتواند عنوان خوبی کسب کنند. پرگر از حمایت‌های وزارت ورزش و کمیته ملی المپیک و تلاش‌های فدراسیون ورزش ناشنوایان قدردانی کرد و گفت: با همکاری و حمایت فدراسیون فوتبال ایران قضاوت این مسابقات نیز از سطح بسیار خوبی برخوردار بود.

وی همچنین میزبانی ایران برای رقابت های بسکتبال انتخابی المپیک خبر داد و گفت: قرار بود ایران همزمان میزبان مسبقات انتخابی المپیک در فوتبال و بسکتبال باشد که به دلیل محدودیت های کرونایی و به حدنصاب نرسیدن تیم های بسکتبال، برگزاری رقابت ها بسکتبال به زمان دیگری موکول شد.

پرگر با بیان این که میزبانی رقابت‌های بسکتبال انتخابی المپیک ناشنوایان دوباره به ایران داده شده است، تصریح کرد: مسابقات بسکتبال انتخابی المپیک اواخر شهریور یا مهر در ایران برگزار می شود و ۲ تیم سهمیه حضور در المپیک برزیل را کسب خواهند کرد.

رییس ایرانی کنفدراسیون ورزش‌های آسیا – اقیانوسیه ناشنوایان ادامه داد: در کنار برگزاری مسابقات بسکتبال انتخابی المپیک ناشنوایان در ایران، پیگیر این مساله هستیم که میزبانی قهرمانی جهان تکواندو و کاراته نیز به ایران داده شود که در صورت موافقت کمیته بین‌المللی ورزش‌های ناشنوایان این رقابت پاییز امسال در تهران برگزار می‌شود.

وی افزود: برگزاری باکیفیت میزبانی این دوره از مسابقات کمک می‌کند تا ایران فرصت کسب امتیاز لازم برای میزبانی بازی‌های آسیایی ۲۰۲۳ در ۱۷ رشته ورزشی و قهرمانی جهانی برخی رشته‌ها را کسب کند.

وی در پایان سطح فنی رقابت‌های فوتبال انتخابی المپیک را مطلوب ارزیابی کرد و گفت: روند پیشرفت کشورهای شرکت‌کننده در این دوره از رقابت‌ها چشمگیر بود.

انتهای پیام/

https://www.dana.ir/1741983 '); d.write(' اخبار مرتبط آخرین اخبار

خرید نهال دانلود سریال جیران خرید بلیط هواپیما تور کیش بازار '; document.body.innerHTML += t; } }, 100);

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سه + 9 =

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن