ورزشی

با حمایت فدراسیون، مسابقات پیشکسوتان برگزار می شود/در رقابت های جهانی شرکت خواهیم کرد

شبکه های اجتماعی ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

سلامکانال تلگرام
توئیتر

گروه: ورزشی ساعت: 22:29 منتشر شده در مورخ: 1399/12/17 شناسه خبر: 1714946 رئیس کمیته پیشکسوتان: با حمایت فدراسیون، مسابقات پیشکسوتان برگزار می شود/در رقابت های جهانی شرکت خواهیم کرد با حمایت فدراسیون، مسابقات پیشکسوتان برگزار می شود/در رقابت های جهانی شرکت خواهیم کرد جیرسرایی گفت: با حمایت فدراسیون، مسابقات پیشکسوتان قهرمانی کشور برگزار می شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ علی اکبر جیرسرایی رئیس کمیته پیشکسوتان در گفت و گو با روابط عمومی فدراسیون کشتی با بیان این مطلب افزود: فدراسیون کشتی نظر مثبتی به رده ی سنی پیشکسوتان دارد و قصد داریم رقابت های قهرمانی کشور را اواخر خرداد یا اوایل تیرماه سال 1400، با حمایت فدراسیون برگزار کنیم، و اگر شرایط از نظر شیوع ویروس کرونا مساعد باشد، قطعا این رقابت ها در آن زمان برگزار خواهد شد.

جیرسرایی تصریح کرد: با رایزنی هایی که انجام داده ایم به احتمال فراوان رقابت های قهرمانی کشور پیشکسوتان را در مازندران یا تهران برگزار می کنیم و صحبت هایی را نیز برای جذب حامی مالی از این مسابقات داشته ایم. رئیس کمیته پیشکسوتان در پایان خاطرنشان کرد: طبق تقویم اتحادیه جهانی کشتی رقابت های جهانی کشتی پیشکسوتان اواخر مهرماه و اوایل آبان ماه سال آینده برگزار می شود و نفرات اول رقابت های قهرمانی کشور از سوی فدراسیون کشتی به این مسابقات اعزام خواهند شد. انتهای پیام؛ https://www.dana.ir/1714946 '); d.write(' اخبار مرتبط آخرین اخبار

خرید نهال تور کیش آهنگ های جدید '; document.body.innerHTML += t; } }, 100);

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هجده − 11 =

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن