اجتماعی

بخشنامه ضروریات سفر سلامت ویژه ایام سوگواری ابلاغ شد

چهارشنبه ۵ شهریور ۱۳۹۹ – ۱۵:۴۵ بخشنامه ضروریات سفر سلامت ویژه ایام سوگواری ابلاغ شد

رئیس ستاد مرکزی هماهنگی خدمات سفر ضروریات سفر ایمن، سلامت و بخشنامه اجرایی ویژه تعطیلات ایام سوگواری پیش رو را به 31 استان کشور ابلاغ کرد.

بخشنامه ضروریات سفر سلامت ویژه ایام سوگواری ابلاغ شد

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری فارس، ولی تیموری، رئیس ستاد مرکزی هماهنگی خدمات سفر، ضروریات سفر ایمن، سلامت و بخشنامه اجرایی ویژه تعطیلات ایام سوگواری پیش رو را به 31 استان کشور ابلاغ کرد.

در متن بخشنامه ضروریات سفر در ایام سوگواری پیش رو که از سوی آمده است: با توجه به فرارسیدن ایام تاسوعا و عاشورای حسینی(ع) و پیش‌بینی احتمال انجام سفر و جابجایی هموطنان برای حضور در مراسم معنوی و آیینی استان‌ها، شهرها و روستاهای کشور ضمن نظارت بر رعایت دقیق پروتکل‌های بهداشتی ابلاغی در قالب سفر هوشمند و حفظ حرمت ایام حسینی(ع) و در عین حال تکریم هموطنان و مسافران‌، لازم است تاسیسات گردشگری و دستگاه‌های عضو ستاد اجرایی خدمات سفر استان در این ایام فعال و خدمات‌رسانی مطلوب داشته باشند.

در همین راستا رعایت موارد خاص در ابعاد ایمنی، بهداشتی، پذیرایی و اقامت، تردد جاده‌ای، اطلاع‌رسانی و راهنمایی مسافران از اهمیت ویژه ای برخوردار است.

ضرورت هماهنگی بیش از پیش دستگاه‌های عضو ستاد اجرایی سفر در استان برای خدمات‌رسانی به هموطنان و مسافران در چارچوب پروتکل‌های بهداشتی و آمادگی کامل تاسیسات گردشگری، رفاهی و خدماتی، تجهیز و نظافت هر چه بهتر نمازخانه‌ها و سرویس‌های بهداشتی بین‌راهی از جمله اقداماتی است که باید اجرا شود.

همچنین نظارت بر فعالیت تاسیسات گردشگری، دستگاه‌های عضو ستاد و در صورت بروز تخلف، برخورد با آنها و رعایت کامل شئونات ماه محرم به‌ویژه در ایام تاسوعا و عاشورای حسینی در واحد‌های تحت پوشش و گزارش موارد تخلف و خلاف هنجارهای جامعه به دستگاه‌های نظارتی باید صورت گیرد.

انتهای پیام/

اخبار مرتبط

بیمه معلم

پر بازدید ها

پر بحث ترین ها

بیشترین اشتراک

بازار globe

اخبار کسب و کار globe لاستیک بارز ایران فان بیمه البرز رسپینا هتل تارا بنر م

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شش + نوزده =

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن