سیاسی

برخورد احساساتی با بودجه ۱۴۰۰ مشکل اقتصادی مردم را درمان نمی‌کند

يکشنبه ۵ بهمن ۱۳۹۹ – ۰۹:۱۲ برخورد احساساتی با بودجه ۱۴۰۰ مشکل اقتصادی مردم را درمان نمی‌کند

برخورد احساساتی با لایحه بودجه 1400 کمکی به حل مشکلات مردم که امروز به دلیل برخی سوء مدیریت ها تا این حد عمیق شده نخواهد کرد.

برخورد احساساتی با بودجه ۱۴۰۰ مشکل اقتصادی مردم را درمان نمی‌کند

غلامحسین کرمی عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس در گفت‌و‌گو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، درباره اظهارات اخیر حسن روحانی علیه مجلس با موضوع بودجه ۱۴۰۰، اظهار داشت: وظیفه مجلس این است که لایحه بودجه را بررسی کند و نارسایی ها و اشکالات آن را به حداقل برسانند بنابراین ابراز ناراحتی و عصبانیت از سوی رئیس جمهور قابل فهم نیست.

وی افزود: برخورد احساساتی با لایحه بودجه ۱۴۰۰ کمکی به حل مشکلات مردم که امروز به دلیل برخی سوء مدیریت ها تا این حد عمیق شده نخواهد کرد.

نماینده مردم دشتی و تنگستان در مجلس تاکید کرد: ما بارها به دولت اعلام کرده این که منابع درآمدی در لایحه بودجه ۱۴۰۰ غیرشفاف و چند نرخی بودن ارز نیز منشأ فساد است و با این وضعیت نمی شود مملکت را اداره کرد.

کرمی یادآور شد: بنده چهل سال در جمهوری اسلامی مسئول و سی و پنج سال آن مدیر بودم و با الفبای بودجه و جمع و تفریق به خوبی آشنا هستم. نمایندگانی که اکنون در مجلس یازدهم حضور دارند هم از لحاظ سوابق و هم از لحاظ تحصیلات جزو بهترین ها هستند بنابراین اگر بحث درآمد و بودجه را بیشتر از رئیس جمهور ندانند کمتر هم نخواهد بود.

وی خاطرنشان کرد: طرح مسائل حاشیه ای و انعکاس آن در جامعه در شأن مسئولان نظام نیست و رئیس جمهور به عنوان دومین شخصیت کشور باید از این شرایط حراست کند.

عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس ادامه داد: اینکه رئیس جمهور برای پاسخ به نمایندگان مجلس به هر دلیلی در پارلمان حاضر نمی‌شود و بخواهد با طرح این مسائل در صدا و سیما در خصوص مجلس چنین ادبیاتی را به کار ببرد اصلاً شایسته و قابل قبول نیست. ما نمایندگان مجلس در تلاش در تلاش هستیم که بودجه شفاف برای ۱۴۰۰ ارائه دهیم و حتی برای موفقیت دولت در این روزهای پایانی نیز تلاش می کنیم اما گویا آقای روحانی و اطرافیان ایشان نسبت به همه مسائل سیاسی برخورد می‌کنند.

کرمی تاکید کرد: محور همه مسئولان نظام برای پیشبرد و خدمت به مردم باید مقام معظم رهبری باشد و ایشان را الگو قرار بدهند بنابراین مسئولان سه قوه باید در سایه همدلی و هم افزایی فقط به حل مشکلات مردم بیاندیشند.

انتهای پیام/

اخبار مرتبط

پر بازدید ها

پر بحث ترین ها

بیشترین اشتراک

بازار globe

اخبار کسب و کار تریبون هفت گردون بیمه رازی زمزم بایا لاستیک بارز رسپینا ایران فان هفت گردون بیمه رازی زمزم بایا لاستیک بارز رسپینا ایران فان

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ده + بیست =

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن