سیاسی

بررسی بودجه سال 1400 حوزه صنعت در کمیسیون صنایع/ معادن می‌توانند ارزآوری خوبی داشته باشند

دوشنبه ۲۴ آذر ۱۳۹۹ – ۰۱:۳۶ بررسی بودجه سال 1400 حوزه صنعت در کمیسیون صنایع/ معادن می‌توانند ارزآوری خوبی داشته باشند

سخنگوی کمیسیون صنایع مجلس از بررسی بودجه حوزه صنعت، معدن و تجارت خارجی در لایحه بودجه سال ۱۴۰۰ در این کمیسیون خبر داد و گفت: معادن پتانسیل مناسبی برای ارز آوری دارند و می توانند جایگزین درآمدهای نفتی شوند.

بررسی بودجه سال 1400 حوزه صنعت در کمیسیون صنایع/ معادن می‌توانند ارزآوری خوبی داشته باشند

حجت اله فیروزی سخنگوی کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس در تشریح جزئیات جلسه امروز (یکشنبه 23 آذر) این کمیسیون اظهار داشت: بودجه حوزه‌های صنعت، معدن و تجارت خارجی در لایحه بودجه سال 1400 با حضور نمایندگان سازمان برنامه و بودجه و وزارت صمت در این نشست مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

وی افزود: در لایحه بودجه سال آینده ظرفیت‌های جدیدی در حوزه‌های صنعت، معدن و تجارت ایجاد و اعتبارات افزایش یافته است.

سخنگوی کمیسیون صنایع مجلس تصریح کرد: بعد از بحث و بررسی لایحه بودجه 1400 توسط نمایندگان، مقرر شد بودجه حوزه صنعت، معدن و تجارت خارجی در کارگروه‌های تخصصی این کمیسیون به منظور بررسی جزئیات با حضور نمایندگان دستگاه‌های اجرایی بررسی شود و پیشنهاداتی که می‌تواند به بهبود عملکرد بودجه این حوزه‌ها کمک کند به عنوان نظر کمیسیون صنایع به کمیسیون تلفیق ارجاع شود.

سخنگوی کمیسیون صنایع و معادن مجلس اظهار داشت: معادن پتانسیل مناسبی برای ارز آوری داشته و می‌توانند جایگزین درآمدهای نفتی شوند لذا قرار است بودجه آنها باید با دقت مورد بررسی قرار گیرد.

انتهای پیام/

پر بازدید ها

پر بحث ترین ها

بیشترین اشتراک

بازار globe

اخبار کسب و کار globe هفت گردون زمزم فراگستر رسپینا لاستیک بارز سفر می ایران فان بیمه البرز هفت گردون زمزم فراگستر رسپینا لاستیک بارز سفر می ایران فان بیمه البرز

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

11 + هشت =

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن