سیاسی

برگزاری سومین اجلاس مسئولان بسیج اساتید دانشگاه‌ آزاد/ تاکید بر لزوم زمینه سازی برای تشکیل دولت جوان انقلابی

دوشنبه ۲۱ مهر ۱۳۹۹ – ۱۷:۵۳ برگزاری سومین اجلاس مسئولان بسیج اساتید دانشگاه‌ آزاد/ تاکید بر لزوم زمینه سازی برای تشکیل دولت جوان انقلابی

سومین اجلاس مسئولین کانون‌های بسیج اساتید واحدهای دانشگاه‌ آزاد اسلامی سراسر کشور با محوریت " امت دولت ساز" امروز و به صورت ویدئو کنفرانسی برگزار شد.

برگزاری سومین اجلاس مسئولان بسیج اساتید دانشگاه‌ آزاد/ تاکید بر لزوم زمینه سازی برای تشکیل دولت جوان انقلابی

به گزارش خبرنگار تشکل های دانشگاهی خبرگزاری فارس، سومین اجلاس مسئولین کانون‌های بسیج اساتید واحدهای دانشگاه‌ آزاد اسلامی سراسر کشور با محوریت " امت دولت ساز" امروز و به صورت ویدئو کنفرانسی، با حضور رئیس سازمان بسیج اساتید کشور برگزار شد.

مجتبی زارعی رئیس سازمان بسیج اساتید کشور در این نشست بر لزوم ایجاد امید در جامعه تاکید کرد و از بزرگ‌ترین کلید واژه‌‌های مقام معظم رهبری در سال‌های اخیر که تقویت روحیه امید است، سخن گفت.

وی همچنین از رضایت بسیج اساتید از فعالیت‌های دکتر محمود هاشمی سخن گفت و بیان کرد که در دانشگاه آزاد اسلامی سرمایه‌های مادی و معنوی زیادی وجود دارد و باید نیروهای انقلابی حفظ شوند و ایفای نقش کنند.

زارعی همچنین عنوان کرد: مدیران کانون‎های بسیج اساتید نمایندگان جمهوری اسلامی در دانشگاه هستند و باید در واحدهای دانشگاهی بررسی شود که سهم پیشرانی هر واحد در توسعه استان خود چقدر بوده است.

وی بسیج استادی را متعهد به رهبر انقلاب دانست و وظیفه آن را ایجاد روحیه امید برای ثبات و بقای انقلاب اسلامی بیان کرد.

* لزوم زمینه سازی برای تشکیل دولت جوان انقلابی

محمود هاشمی رئیس بسیج اساتید دانشگاه ‌آزاد نیز در این اجلاس گفت: ما به دنبال تحقق فرمایشات رهبر انقلاب هستیم. مقام معظم رهبری در 18 اردیبهشت 98 مطرح کردند "ما منتظر هستیم دولت اسلامی شکل بگیرد." امروز مهم ترین معروف، دولت اسلامی است. این دولت برای تشکیل، امتی می‌خواهد و مهم ترین امت برای دولت سازی "اقشار بسیج"هستند.

هاشمی با اشاره به لزوم زمینه سازی برای تشکیل دولت جوان انقلابی بیان کرد: ما در این مسیر باید دست به برنامه عملیاتی بزنیم. البته بسیج اساتید در هیچ کانونی از هیچ فردی در جریان انتخابات حمایت نمی‌کند. بلکه شاخص های امت اسلامی را تبیین خواهد کرد.

وی در ادامه سخنان خود به اهمیت توسعه کانون‌های بسیج اساتید اشاره کرده و با تاکید بر لزوم تشکیل دبیرخانه بیانیه گام دوم انقلاب در استان‌ها و ضرورت انسجام بخشی و راهبرد حل‌المسائلی گفت : این دانشگاه تحت عنایت نائب امام زمان (عج) است و همه باید در جهت تحقق انتظارات رهبری حرکت کنند.

انتهای پیام/

پر بازدید ها

پر بحث ترین ها

بیشترین اشتراک

بازار globe

اخبار کسب و کار globe رسپینا لاستیک بارز ایران فان بیمه البرز هتل تارا

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سه + 12 =

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن