اقتصادی

بهره¬گیری از فناوری‌های نوین، گام مثبت بانک پاسارگاد در راستای توجه به سلامت

شنبه ۸ آذر ۱۳۹۹ – ۲۰:۵۴ بهره¬گیری از فناوری‌های نوین، گام مثبت بانک پاسارگاد در راستای توجه به سلامت

در شرایط کرونایی، بسیاری از کارهای بانکی خود را بدون مراجعه به بانک با استفاده از خدمات الکترونیک بانک پاسارگاد انجام دهید.

بهره¬گیری از فناوری‌های نوین، گام مثبت بانک پاسارگاد در راستای توجه به سلامت

اخبار شرکت‌ها: به گزارش خبرگزاری فارس، یکی از ابزارهایی که در دنیای الکترونیکی فعلی مورد استفاده بسیاری از مشتریان بانک ها قرار می­گیرد، کیف پول الکترونیکی است. مشتریانی که این کیف با قابلیت بسیار بالا را دارند، می‌تواند کارهای روزمره بانکی خود را به صورت غیر‌حضوری انجام دهند. بانک ‌پاسارگاد، با بهره‌گیری از زیرساخت‌های قوی در حوزه بانکداری‌الکترونیک، خدمات مختلفی را در این حوزه ارایه می‌کند. بانکداری مجازی، همراه بانک، برنامه‌ی کیپاد، تلفن‌بانک و … بخشی از این خدمات هستند که بهره‌مندی از آن‌ها مشتریان را از رفت و آمد غیرضروری به شعبه‌ها بی‌نیاز کرده‌است.

*کیپاد راهی برای در خانه ماندن

بانک پاسارگاد به عنوان یکی از بانک­های پیشرو در زمینه ارائه خدمات الکترونیک، کیف پول الکترونیکی خو را با عنوان "کیپاد" روانه بازار محصولات نوین بانکی کرده است. کیپاد تاکنون توانسته گستره وسیعی از مشتریان را جذب کند و برنامه‌ای جامع در حوزه‌ پرداخت به صورت الکترونیک است.

اپلیکیشن کیپاد در حوزه‌های پرداخت و خدمات بانکی، قابلیت‌ها و امکانات قابل توجهی را به کاربران ارائه می‌دهد. از جمله این امکانات می‌توان به خرید سهام دولتی(ETF)، مدیریت و فروش سهام عدالت، استعلام رایگان خلافی خودرو و پرداخت آن، پرداخت الکترونیک عوارض آزادراهی (در حال حاضر عوارض آزادراه‌های تهران–قم، تهران–ساوه، همت-کرج، کرج–قزوین، قزوین–زنجان، تبریز–ارومیه (قطعه چهار) و تهران-شمال (قطعه یک)، بندرعباس- بندر شهید رجایی را می توان با کیپاد پرداخت کرد)، استعلام و پرداخت کلیه‌ قبوض خدماتی، امکان پرداخت بدهی عوارض طرح ترافیک، امکان انتقال وجه از طریق روش کارت به کارت، انتقال اعتبار به دیگر کاربران، انتقال موجودی کیف پول به حساب معرفی شده در پروفایل کاربر، تولید رمز پویا (نسخه اندرویدی)، خرید بسته اینترنتی، خرید شارژ مستقیم، واریز وجه به حساب مؤسسات خیریه، اسکن کد QR، افزایش اعتبار کارت شهروندی (در شهرهای مشهد و قزوین) و اشتراک و پخش آنلاین فیلم و سریال تلویزیون اینترنتی آیو اشاره کرد.

یکی از ویژگی‌هایی که اخیرا و با توجه به شرایط کرونایی به این اپلیکیشن اضافه شده است، پرداخت کرایه‌ تاکسی در تهران(ریالو و فون‌پی) می‌باشد که کار را برای افرادی که از کیپاد استفاده می کنند، بسیار آسان می‌کند.

از جمله ویژگی‌هایی که کیپاد را از سایر اپلیکیشن‌های موجود متمایز می‌کند، مساله امنیت است. اپلیکیشن کیپاد امنیت پول و تسهیل خدمات را همزمان دارد.

در حال حاضر همه‌ افراد با داشتن کارت بانکی و رمز پویا از هر یک از بانک‌های کشور می‌توانند کیف پول خود را شارژ و از خدمات اپلیکیشن کیپاد استفاده کنند و تراکنش‌های خود را به راحتی و بدون هزینه انجام دهند. اپلیکیشن کیپاد را می‌توان از طریق مراجعه به بازارهای مجاز نرم افزاری و یا از طریق سایت بانک ‌پاسارگاد به نشانی bpi.ir و سایت کیپاد به نشانی kipod.ir دریافت کرد.

انتهای پیام/

اخبار مرتبط

پر بازدید ها

پر بحث ترین ها

بیشترین اشتراک

بازار globe

اخبار کسب و کار globe فراگستر رسپینا لاستیک بارز سفر می ایران فان بیمه البرز

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

8 − 1 =

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن