سیاسی

بیانیه نمایندگان در تقدیر از قرارگاه خاتم | ظهور و بروز استقلال کشور با احداث ابرپروژه‌هایی به همت تلاشگران قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء(ص)

يکشنبه ۲۳ آذر ۱۳۹۹ – ۱۰:۵۲ بیانیه نمایندگان در تقدیر از قرارگاه خاتم | ظهور و بروز استقلال کشور با احداث ابرپروژه‌هایی به همت تلاشگران قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء(ص)

نماینده مجلس از تدوین بیانیه خانه ملت در تقدیر از زحمات قرارگاه خاتم الانبیا خبر داد و تاکید کرد که خودکفایی در عرصه تولید بنزین، احداث سدهای بزرگ کشور، احداث خطوط انتقال آب، نفت و گاز و خودکفایی در احداث پالایشگاه‌های گازی تنها نمونه‌ای از استقلال کشور در احداث ابرپروژه‌هایی است که به همت تلاشگران قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء(ص) رقم خورده است.

بیانیه نمایندگان در تقدیر از قرارگاه خاتم | ظهور و بروز استقلال کشور با احداث ابرپروژه‌هایی به همت تلاشگران قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء(ص)

علیرضا نظری نماینده مردم خمین در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، با اشاره به سالروز تاسیس قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا در 23 آبان گفت: این قرارگاه نماد فعالیت جهادی و انقلابی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی برای ساختن ایران است.

وی اضافه کرد: در سالروز تاسیس این نهاد بیانیه‌ای تهیه و تدوین کردیم که نمایندگان درحال امضای آن هستند تا از تلاش‌های این قرارگاه قدردانی شود.

به گزارش فارس، متن این بیانیه به شرح ذیل است:

بسمه تعالی
مسئولیت‌پذیری سپاه در طرح‌های سازندگی کشور، نشان دهنده عظمت روح، ‌تعهد‌پذیری، شجاعت و خطرپذیری در میدان‌های بزرگ تجربه نشده و عزم و همت انقلاب اسلامی است. مقام معظم رهبری(مدظله‌العالی)

در 23 آذرماه سال 1368 که نهال نوپای قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء(ص) در دشت انقلاب کاشته شد، کمتر کسی گمان می‌کرد که این نهال، روزی به درختی تنومند تبدیل خواهد شد که نه‌تنها در برابر تندبادهای شرقی و غربی خواهد ایستاد بلکه جای‌جای میهن اسلامی نیز از ثمرات آن منتفع می‌شوند.
تعهد و همت بالای نیروهای انقلابی در این نهاد مقدس باعث شد تا این مجموعه در کوتاه‌ترین زمان ممکن، مسیر پیشرفت را در زمینه اجرای ابرپروژه‌ها کشور طی کند و دست بیگانگان را از اجرای اینگونه پروژه‌های داخلی کوتاه سازد.
امروز این قرارگاه با روحیه انقلابی و مدیریت جهادی در عرصه آبادانی و سازندگی ایران عزیز، توانسته با اجرای هزاران پروژه بزرگ و اثربخش در سراسر کشور، دستاوردهای فراوانی را به ارمغان آورد و به یک مرکز الگوآفرین، امیدافزا و عزت‌بخش برای نظام تبدیل شود.
اینک قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء(ص)، در حالی 31 سالگی خود را به نظاره نشسته که برگ‌برگ کتاب دستاوردهای این نهاد، سرشار از موفقیت‌ها و پیروز‌های بزرگ است و این حاصل نشده است مگر با لطف و عنایت الهی و راهنمایی‌های داهیانه رهبر فرزانه انقلاب که قرارگاه را «بازوی توانمند دولت‌ها در اجرای پروژه‌ها» دانستند.
خودکفایی در عرصه تولید بنزین، احداث سدهای بزرگ کشور، طراحی و ساخت آزادراه، بزرگراه و راه‌های اصلی، احداث خطوط انتقال آب، نفت و گاز و خودکفایی در احداث پالایشگاه‌های گازی و همچنین پروژه‌های فراساحلی، تنها نمونه‌ای از استقلال کشور در احداث ابرپروژه‌هایی است که به همت تلاشگران قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء(ص) رقم خورده است.
ما نمایندگان مجلس بدینوسیله حمایت قاطع خود را از این قرارگاه به عنوان یک نهاد جهادی و انقلابی اعلام می داریم.
امید است تمام تلاشگران این مجموعه در پرتو عنایات الهی و دعای خیر حضرت بقیة الله الاعظم ارواحنا الفداء و رهبر عظیم‌الشان انقلاب اسلامی(مدظله‌العالی) زیر پرچم خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران پیروز و سربلند باشند.

انتهای پیام/

پر بازدید ها

پر بحث ترین ها

بیشترین اشتراک

بازار globe

اخبار کسب و کار globe هفت گردون زمزم فراگستر رسپینا لاستیک بارز سفر می ایران فان بیمه البرز هفت گردون زمزم فراگستر رسپینا لاستیک بارز سفر می ایران فان بیمه البرز

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

2 × 3 =

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن