سیاسی

دلخوش: قانون «مهریه» مجددا به کارگروه تخصصی ارجاع شد

چهارشنبه ۲۸ آبان ۱۳۹۹ – ۰۳:۲۳ دلخوش: قانون «مهریه» مجددا به کارگروه تخصصی ارجاع شد

سخنگوی کمیسیون قضایی مجلس گفت: قانون مهریه در جلسه امروز کمیسیون قضایی مورد رسیدگی قرار گرفت اما به دلیل وارد دانستن ایرادات به آن مجدد برای رسیدگی و رفع اشکال به کارگروه تخصصی ارجاع شد.

دلخوش: قانون «مهریه» مجددا به کارگروه تخصصی ارجاع شد

سیدکاظم دلخوش نماینده مردم صومعه سرا در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، با اشاره به نشست امروز کمیسیون قضایی مجلس گفت: در جلسه امروز قانون مهریه مورد بحث و بررسی قرار گرفت و نظرات تخصصی راجع به آن اخذ شد اما در نهایت به دلیل وارد دانستن ایراداتی به آن، طرح برای بررسی بیشتر و رفع ایرادات و اشکالات مجدد به کارگروه تخصصی ارجاع شد.

وی افزود: در ادامه جلسه لایحه اصلاح قانون چک که پیش از این کلیات آن در کمیسیون به تصویب رسیده بود مورد بحث و بررسی قرار گرفت اما مصوبه‌ای در پی نداشت.

سخنگوی کمیسیون قضایی مجلس اظهار داشت: این لایحه به دنبال آن است تا با اعمال محدودیت‌هایی در بحث صدور چک به مقابله به پولشویی بپردازد و هدف از آن ایجاد شفافیت در حوزه مسائل بانکی است.

دلخوش خاطرنشان کرد: در ادامه این جلسه لایحه اصلاح قانون مورد رسیدگی قرار گرفت و 10 ماده آن که عموما مربوط به تشکیل مجامع عادی، فوق‌العاده و… بود به تصویب اعضای کمیسیون رسید.

انتهای پیام/‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌

پر بازدید ها

پر بحث ترین ها

بیشترین اشتراک

بازار globe

اخبار کسب و کار globe فراگستر رسپینا لاستیک بارز ایران فان

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوزده − 15 =

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن