سیاسی

عدم اقناع پژمان‌فر از پاسخ‌های حاجی میرزایی درباره حذف امور تربیتی از تشکیلات آموزش و پرورش

چهارشنبه ۲۸ آبان ۱۳۹۹ – ۰۳:۲۴ عدم اقناع پژمان‌فر از پاسخ‌های حاجی میرزایی درباره حذف امور تربیتی از تشکیلات آموزش و پرورش

سخنگوی کمیسیون آموزش مجلس از عدم اقناع حجت‌الاسلام پژمان فر به پاسخ‌های حاجی میرزایی درباره حذف امور تربیتی از تشکیلات آموزش و پرورش در جلسه ظهر امروز این کمیسیون خبر داد.

عدم اقناع پژمان‌فر از پاسخ‌های حاجی میرزایی درباره حذف امور تربیتی از تشکیلات آموزش و پرورش

حجت‌الاسلام احمدحسین فلاحی سخنگوی کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس در تشریح جزئیات نشست ظهر امروز این کمیسیون اظهار داشت: در این جلسه محسن حاجی میرزایی وزیر آموزش و پرورش حاضر شده و به سوالات نمایندگان پاسخ داد.

وی افزود: سوال علی اکبر کریمی نماینده اراک درباره علت بکارگیری افراد بازنشسته و فاقد صلاحیت در سمت‌های مختلف در ستاد اصلی صندوق ذخیره فرهنگیان و شرکت های تابعه که باعث بروز مشکلات بسیاری برای فرهنگیان شده مطرح کرد و از پاسخ های وزیر مشروط به برگزاری جلسات هماهنگی برای رفع ایرادات وارده قانع شد.

سخنگوی کمیسیون آموزش مجلس تصریح کرد: سوال بعدی از جانب رمضانعلی سنگدوینی نماینده مردم گرگان مطرح شد که درخصوص محرومیت آموزشی استان گرگان و وضعیت نگران کننده در قیاس با سایر مناطق کشور بود که مقرر شد ظرف 3 هفته آینده هیاتی از وزارتخانه آموزش و پرورش نشستی با نماینده سوال کننده برگزار کند و بازدید میدانی نیز از مناطق مورد بحث و سوال صورت گیرد.

فلاحی اظهار داشت: در ادامه سید جلیل میرمحمدی نماینده میبد نیز سوال خود را از وزیر آموزش و پرورش مبنی بر اینکه چرا در حالیکه بسیاری از دستگاه‌های اجرایی نیاز شدید به فضای فیزیکی دارند، آموزش و پرورش مدارس بلااستفاده خود در برخی مناطق روستایی را که بعضاً در حال تخریب است در ازای تعمیر و نگهداری در اختیار دستگاه‌های اجرایی متقاضی قرار نمی‌دهد، مطرح کرد که وی نیز با قول پیگیری این موضوع از سوی وزیر آموزش و پرورش قانع شد.

سوال بعدی از سوی فرهاد بشیری نماینده پاکدشت درباره علت عدم تکمیل مدارس نیمه تمام حوزه انتخابیه‌اش مطرح شد که وی از پاسخ‌های حاجی میرزایی و رئیس سازمان نوسازی مدارس قانع شد.

سخنگوی کمیسیون آموزش مجلس گفت: همچنین نصرالله پژمانفر نماینده مشهد سوال خود را مبنی بر اینکه با حذف امور تربیتی از تشکیلات اداره آموزش و پرورش، چه کسی نقش کلیدی امور تربیتی را در راستای تحکیم و تثبیت جایگاه مربیان تربیتی در راستای پیاده سازی محتوای سند تحول بنیادین داراست را مطرح کرد که وی پس از استماع پاسخ‌‍ های وزیر، از توضیحات وی قانع نشد و مقرر شد نشست مشترکی برای بررسی ابعاد سوال با مسئولان وزارت آموزش و پرورش برگزار شود.

وی افزود:‌ مصطفی نخعی نماینده نهبندان در مجلس هم سوالی درباره مأمور شدن برخی افراد مطرح کرد که وی بعد از استماع سخنان وزیر آموزش و پرورش اعلام کرد که قانع شده است.

انتهای پیام/

پر بازدید ها

پر بحث ترین ها

بیشترین اشتراک

بازار globe

اخبار کسب و کار globe فراگستر رسپینا لاستیک بارز ایران فان

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

3 + چهار =

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن