سیاسی

تجلیل نماینده رهبر انقلاب از دبیر مجمع انجمن‌های اسلامی دانشجویان منطقه بریتانیا

يکشنبه ۳ اسفند ۱۳۹۹ – ۰۳:۰۳ تجلیل نماینده رهبر انقلاب از دبیر مجمع انجمن‌های اسلامی دانشجویان منطقه بریتانیا

نماینده مقام معظم رهبری و مدیر مرکز اسلامی انگلیس با اهدای لوح از محمد حسین عطایی دولت آبادی دبیر مجمع انجمن های اسلامی دانشجویان منطقه بریتانیا به دلیل فعالیت های علمی، فرهنگی و خیریه این مجمع تجلیل کرد.

تجلیل نماینده رهبر انقلاب از دبیر مجمع انجمن‌های اسلامی دانشجویان منطقه بریتانیا

به گزارش خبرنگار تشکل‌های دانشگاهی خبرگزاری فارس، به همت مرکز اسلامی انگلیس و با همکاری مجمع انجمن‌های اسلامی دانشجویان منطقه بریتانیا و جمعی از مراکز و نهاد های اسلامی انگلستان مراسمی به مناسبت چهل و دومین سالروز پیروزی انقلاب برگزار شد.

حجت الاسلام سید هاشم موسوی نماینده مقام معظم رهبری و مدیر مرکز اسلامی انگلیس طی سخنانی گفت: جهان غربی واقعیت اسلام و جمهوری اسلامی ایران را نشان نمی دهد.

رادنی شیکسپیر نویسنده انگلیسی نیز در این مراسم در خصوص نامه مقام معظم رهبری به جوانان غربی و کتاب خود که در خصوص این موضوع به چاپ رسیده است، سخنرانی کرد.

حسن رمضان از هامبورگ آلمان، ریندالا جبور خبرنگار، نویسنده و استاد دانشگاه مسیحی نیز از سخنرانان این مراسم بودند.

میزگرد جوانان با موضوع راز موفقیت جمهوری اسلامی ایران در مواجهه با چالش ها (بر اساس نامه آیت الله خامنه ای به جوانان غربی) نیز در این مراسم برگزار شد.

در این مراسم حجت الاسلام سید هاشم موسوی نماینده مقام معظم رهبری و مدیر مرکز اسلامی انگلیس با اهدای لوح از محمد حسین عطایی دولت آبادی دبیر مجمع انجمن های اسلامی دانشجویان منطقه بریتانیا تجلیل کرد.

گفتنی است مجمع انجمن های اسلامی دانشجویان منطقه بریتانیا اخیرا با تغییر لوگو، افزایش تعداد اعضاء و فعالیت های قابل توجهی در حوزه های فرهنگی، علمی، صنفی و خیریه انجام داده است.

اهدا ۵۰ میلیون تومان تجهیزات پزشکی، دستگاه های تنفسی و ماسک های تمام صورت برای بیمارستان خورشید اصفهان، اهدا ۳۰۰۰ ماسک و ۳۰۰ مایع صابون به هموطنان نیازمند، پرداخت هزینه جراحی چشم هموطن نیازمن مقیم قم و اهدای ۴۰ میلیون تومان ( برای خرید۱۴ تبلت) به دانش آموزان نیازمند کشور بخشی از این فعالیت ها بوده است.

انتهای پیام/

هفت گردون

پر بازدید ها

پر بحث ترین ها

بیشترین اشتراک

بازار globe

اخبار کسب و کار تریبون هفت گردون هتل پرشیا بیمه رازی زمزم لاستیک بارز هفت گردون هتل پرشیا بیمه رازی زمزم لاستیک بارز

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پنج + پانزده =

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن