سیاسی

تحول نظام برنامه­‌ریزی و تشکیلاتی مجلس با ۱۷ راهبرد و ۱۰۴ پروژه

شنبه ۲۴ آبان ۱۳۹۹ – ۱۱:۱۳ تحول نظام برنامه­‌ریزی و تشکیلاتی مجلس با ۱۷ راهبرد و ۱۰۴ پروژه

رئیس حوزه ریاست مجلس گفت: حول نظام برنامه­‌ریزی و تشکیلاتی، توسعه ارتباطات و خدمات الکترونیک، بهبود و توانمندسازی نیروی انسانی، تحول و تکامل نظام مالی و ارتقا و بهسازی زیرساخت­ها ۵ محور برنامه‌ه­ای معاونت اجرایی در نظر گرفته شده که شامل ۱۷ راهبرد و ۱۰۴ پروژه می­‌باشد که از مجموع پروژه­‌ها ۴۵ درصد آن­ها شروع شده است و ۵۵ درصد در حال شروع می‌­باشد.

تحول نظام برنامه­‌ریزی و تشکیلاتی مجلس با ۱۷ راهبرد و ۱۰۴ پروژه

به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، بابک نگاهداری رئیس حوزه ریاست مجلس شورای اسلامی، مهمترین موضوعات مطرح شده در یازدهمین جلسه شورای معاونین و مشاورین مجلس شورای اسلامی و برنامه راهبردی-عملیاتی چهارساله معاونت اجرایی و بحث حسابرسی شهرداری ها توسط دیوان محاسبات کشور را تشریح کرد.

وی افزود: در این جلسه که معاونین مجلس، رئیس دیوان محاسبات کشور و دستیاران و مشاورین رئیس مجلس حضور داشتند، برنامه راهبردی – عملیاتی چهارساله معاونت اجرایی ارائه گردید.

نگاهداری ادامه داد: تحول نظام برنامه­‌ریزی و تشکیلاتی، توسعه ارتباطات و خدمات الکترونیک، بهبود و توانمندسازی نیروی انسانی، تحول و تکامل نظام مالی و ارتقا و بهسازی زیرساخت­ها ۵ محور برنامه‌ه­ای معاونت اجرایی در نظر گرفته شده است که شامل ۱۷ راهبرد و ۱۰۴ پروژه می­‌باشد که از مجموع پروژه­‌ها ۴۵ درصد آن­ها شروع شده است و ۵۵ درصد در حال شروع می‌­باشد.
همچنین در این جلسه گزارشی از طرح توسعه پردیس بهارستان ارائه گردید.

رئیس حوزه ریاست مجلس افزود: در خصوص موضوع حسابرسی شهرداری­ها توسط دیوان محاسبات در این جلسه مباحث مقدماتی مطرح شد و مقرر گردید بحث نظارت بر نهادها و مؤسسات عمومی غیر دولتی از جمله شهرداری­ها در نشست­های تخصصی لازم و با استفاده از ظرفیت­های مجلس دنبال شود و چگونگی این نظارت مشخص گردد.

انتهای پیام/

اخبار مرتبط

پر بازدید ها

پر بحث ترین ها

بیشترین اشتراک

بازار globe

اخبار کسب و کار globe رسپینا لاستیک بارز ایران فان هتل تارا

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

16 + شانزده =

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن