سیاسی

تخصیص 3 درصد از بودجه 1400 به حوزه فرهنگ، تربیت ‌بدنی و گردشگری

چهارشنبه ۲۶ آذر ۱۳۹۹ – ۰۴:۰۴ تخصیص 3 درصد از بودجه 1400 به حوزه فرهنگ، تربیت ‌بدنی و گردشگری

سخنگوی کمیسیون فرهنگی مجلس گفت: سه درصد از بودجه 1400 به فرهنگ، تربیت‌بدنی و گردشگری اختصاص یافته که این میزان افزایش 18درصدی بودجه این بخش را نسبت به سال 99 نشان می‌دهد.

تخصیص 3 درصد از بودجه 1400 به حوزه فرهنگ، تربیت ‌بدنی و گردشگری

حجت‌الاسلام مجید نصیرایی نماینده مردم فردوس در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، با اشاره به نشست امروز کمیسیون فرهنگی مجلس گفت: در جلسه امروز که با حضور محمدپور معاون رئیس سازمان برنامه و بودجه برگزار شد کلیات لایحه بودجه سال ۱۴۰۰ مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

وی افزود: در این نشست اعضای کمیسیون بر افزایش بودجه بخش‌های تربیت‌بدنی، گردشگری و فرهنگ تأکید داشتند و نقطه‌نظرات خود را در این باره مطرح کردند.

سخنگوی کمیسیون فرهنگی مجلس اظهار داشت:‌ سه درصد از کل بودجه سال ۱۴۰۰ به بخش فرهنگ، تربیت‌بدنی و گردشگری تخصیص یافته که این میزان نسبت به سال ۹۹ رشد ۱۸ درصدی را نشان می‌دهد.

نصیرایی خاطرنشان کرد: اگرچه بودجه بخش فرهنگ، تربیت بدنی و گردشگری در سال ۱۴۰۰ رشد ۱۸درصدی دارد اما مشکل اینجا است که این مقدار جوابگوی نیاز این بخش نیست و ما باز هم شاهد کم توجهی به حوزه فرهنگ در تخصیص اعتبارات هستیم.

وی افزود:‌ موضوع مهم بحث واقعی نبودن درآمدهای لایحه بودجه ۱۴۰۰ است که اگرچه فروش ۲ میلیون و ۳۰۰ بشکه نفت برای سال آتی در بودجه پیش‌بینی شده واقعیت این است که این درآمد واقعی نیست و به نظر اکثر کارشناسان تحقق پیدا نخواهد کرد.

انتهای پیام/

پر بازدید ها

پر بحث ترین ها

بیشترین اشتراک

بازار globe

اخبار کسب و کار globe هفت گردون زمزم فراگستر رسپینا لاستیک بارز سفر می ایران فان بیمه البرز هفت گردون زمزم فراگستر رسپینا لاستیک بارز سفر می ایران فان بیمه البرز

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سه − 2 =

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن