اقتصادی

تدوین سند راهبردی برای 4 زنجیره ارزش صنعتی

يکشنبه ۲۳ آذر ۱۳۹۹ – ۱۸:۰۴ تدوین سند راهبردی برای 4 زنجیره ارزش صنعتی

معاون امور صنایع وزیر صنعت از تدوین اسناد راهبردی برای 4 زنجیره صنعتی پوشاک ، لوازم خانگی، طلا و صنایع غذایی خبر داد.

تدوین سند راهبردی برای 4 زنجیره ارزش صنعتی

به گزارش خبرگزاری فارس، مهدی صادقی نیارکی با تاکید بر تدوین سند راهبردی برای 4 زنجیره صنعتی با همکاری تشکل‌های تخصصی، از تشکیل نشست‌های هم اندیشی با واحدهای صنعتی پیشتاز در فناوری‌های نوین و مگاترندها خبر داد.

معاون امور صنایع وزارت صنعت، معدن و تجارت تصریح کرد: در شرایط کنونی که تقاضای جهانی نفت رو به افول است و همه کشور ها به سمت فناوری‌های نوین و مگاترندها در حرکت هستند. ما نیز باید بستر را برای توسعه فناوری های نوین در صنایع پیشتاز فراهم آوریم.

وی افزود: با برگزاری نشست‌های هم اندیشی و ترغیب صنایع به حرکت به سمت فناوری‌های نوین می‌توان بستر را برای حضور نخبگان در چرخه‌های صنعتی فراهم کرد.

معاون امور صنایع وزارت صنعت، معدن و تجارت با اشاره به اصلاح و بازنگری ردیف های تعرفه ای و اولویت بندی تعرفه اجزا و قطعات و ملزومات بخش تولید کشور، افزود: با مصوبه اخیر ستاد اقتصادی دولت، فضا برای ترخیص مواد اولیه و ملزومات بخش تولید از گمرک با سرعت بیشتری فراهم شد.

صادقی نیارکی ابراز امید واری کرد با ادامه این روند علاوه بر رفع بخش عمده‌ای از مشکلات کمبود مواد اولیه، شاهد گشایش خوبی در بخش تولید کشور در آینده ای نزدیک باشیم.

انتهای پیام/ب

اخبار مرتبط

پر بازدید ها

پر بحث ترین ها

بیشترین اشتراک

بازار globe

اخبار کسب و کار globe هفت گردون زمزم فراگستر رسپینا لاستیک بارز سفر می ایران فان بیمه البرز هفت گردون زمزم فراگستر رسپینا لاستیک بارز سفر می ایران فان بیمه البرز

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

15 − چهارده =

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن