سیاسی

تذکر یک نماینده به رئیس جمهور و 2 وزیر/ مشکل نهاده‌ حل نشود، با بحران شیر و گوشت مواجه می‌شویم

دوشنبه ۱۱ اسفند ۱۳۹۹ – ۱۶:۰۲ تذکر یک نماینده به رئیس جمهور و 2 وزیر/ مشکل نهاده‌ حل نشود، با بحران شیر و گوشت مواجه می‌شویم

نماینده مردم فردوس و طبس در مجلس گفت: اگر مشکلات مربوط به نهاده‌های دامی حل نشود، در آینده نزدیک با بحران‌های جدی در تأمین شیر و گوشت مواجه خواهیم شد.

تذکر یک نماینده به رئیس جمهور و 2 وزیر/ مشکل نهاده‌ حل نشود، با بحران شیر و گوشت مواجه می‌شویم

به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، حجت‌الاسلام مجید نصیرایی در آغاز نشست علنی بعدازظهر امروز مجلس و در تذکر شفاهی به رئیس جمهور و وزرای کشاورزی و صنعت اظهار داشت: دامداران به خصوص در مناطقی مانند استان خراسان جنوبی، در تأمین نهاده‌های دامی مشکلات جدی دارند و سهمیه‌های اختصاص‌یافته به آنها خیلی کمتر از حد نیازشان است.

وی ادامه داد: از طرف دیگر، نهاده‌های تعلق گرفته به دامداران کیلویی 2350 تومان است، اما در بازار آزاد برای آنها کیلویی 6 الی 7 هزار تومان تمام می‌شود؛ اگر مشکلات مربوط به نهاده‌های دامی حل نشود، در آینده نزدیک با بحران‌های جدی در تأمین شیر و گوشت مواجه خواهیم شد.

نماینده مردم فردوس و طبس در مجلس تصریح کرد: این برای کشور ما بد است که دانشمندان جوان ما بالاترین عرصه‌های علمی را به دست می‌آورند، ولی در عرصه مدیریت اجرایی اینقدر فشل و ناهماهنگ عمل می‌کنیم.

انتهای پیام/‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌

اخبار مرتبط

هفت گردون

پر بازدید ها

پر بحث ترین ها

بیشترین اشتراک

بازار globe

اخبار کسب و کار تریبون هفت گردون هتل پرشیا بیمه رازی زمزم لاستیک بارز ارم کیش هفت گردون هتل پرشیا بیمه رازی زمزم لاستیک بارز ارم کیش

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یک × دو =

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن