اقتصادی

ترافیک نیمه‌سنگین در هراز/ انسداد آزادراه کرج-قزوین از ساعت 23 امروز

سه‌شنبه ۱۱ شهریور ۱۳۹۹ – ۱۰:۰۷ ترافیک نیمه‌سنگین در هراز/ انسداد آزادراه کرج-قزوین از ساعت 23 امروز

مسؤول سالن عملیات مرکز مدیریت راه‌ها گفت: آزادراه کرج-قزوین و بالعکس در محدوده گلشهر در استان البرز امروز 11 شهریور 99، از ساعت 23 تا 4 صبح روز بعد، به‌ دلیل اجرای عملیات جمع آوری پل عابر پیاده در کیلومتر 30 تا 31، مسدود است.

ترافیک نیمه‌سنگین در هراز/ انسداد آزادراه کرج-قزوین از ساعت 23 امروز

ایمان محرابی‌نیا در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس، در تشریح آخرین وضعیت ترافیکی جاده‌ها‌، اظهار داشت: بر اساس اطلاعات‌ کسب شده از سامانه‌های ترددشمار برخط و دوربین‌های نظارت تصویری، در حال حاضر اغلب جاده‌های کشور باز است و تردد در آن‌ها به روال عادی جریان دارد.

* ترافیک نیمه سنگین در مسیر رفت و برگشت جاده هراز

مسؤول سالن عملیات مرکز مدیریت راه‌ها اظهار کرد: امروز 11 شهریور ماه تردد در محورهای کندوان و فیروزکوه، آزادراه تهران – شمال و آزادراه قزوین – رشت در مسیر رفت و برگشت روان است.

وی با بیان اینکه در محورهای شمالی بارش و مداخلات جوی خاصی گزارش نشده است، از بروز ترافیک نیمه سنگین در محور هراز مسیر ‌رفت و برگشت‌ محدوده های پارک جنگلی آمل و نارنجستان خبر داد.

* ترافیک نیمه‌سنگین در آزادراه قزوین-کرج-تهران

محرابی‌نیا از بروز ترافیک نیمه‌سنگین در آزادراه قزوین-کرج-تهران محدوده گلشهر و حدفاصل پایانه شهید کلانتری تا پل کلاک خبر داد.

* آزادراه کرج-قزوین و بالعکس از ساعت 23 امشب مسدود می‌شود

مسؤول سالن عملیات مرکز مدیریت راه‌ها اظهار داشت: آزادراه کرج-قزوین و بالعکس در محدوده گلشهر در استان البرز امروز 11 شهریور 99، از ساعت 23 تا 4 صبح روز بعد، به‌ دلیل اجرای عملیات جمع آوری پل عابر پیاده در کیلومتر 30 تا 31، مسدود است و تردد از مسیر قزوین به کرج از خروجی فاز 4 مهرشهر به داخل شهر کرج و تردد مسیر کرج – قزوین از خروجی گلشهر به داخل شهر کرج انجام می‌‌شود.

‌* آزادراه‌های‌ کرج-تهران و قزوین-کرج پرترددترین جاده‌ها در شبانه‌روز گذشته

وی بیان کرد:‌ در شبانه‌روز گذشته بیشترین تردد در آزادراه‌ کرج-‌تهران، آزادراه قزوین-کرج و آزادراه کرج-قزوین ثبت شد.

* در 24 ساعت گذشته تردد در جاده ها 26 درصد افزایش داشت

محرابی‌نیا تصریح کرد‌: کل تردد ثبت شده در شبانه‌روز گذشته در جاده‌ها‌ بر اساس رصد‌ 2233 دستگاه ترددشمار جاده‌ای نسبت به روز قبل 26.6 درصد افزایش دارد در همین مدت همچنین سهم وسایل نقلیه سنگین در ترافیک راه‌ها 11.4 درصد، بیشترین تردد بین ساعات 19 تا 20 و کمترین تردد بین ساعات 4 تا 5 صبح ثبت شد.

* انسداد محورهای شمشک-دیزین و شهداد – نهبندان

مسؤول سالن عملیات مرکز مدیریت راه‌ها گفت: در حال حاضر جاده شهداد – نهبندان، محور‌‌ خرم‌آباد – پلدختر، محور قزوین – همدان در کیلومتر 110، محور رامیان-اولنگ-شاهرود و جاده فرعی شمشک – دیزین به دلیل کاهش ایمنی، مسدود است.

انتهای پیام/ب

اخبار مرتبط

پر بازدید ها

پر بحث ترین ها

بیشترین اشتراک

بازار globe

اخبار کسب و کار globe لاستیک بارز ایران فان بیمه البرز هتل تارا بنر k م

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوزده + پانزده =

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن