ورزشی

ترکیب تیم ملی کشتی آزاد در المپیک توکیو مشخص شد

شبکه های اجتماعی ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

سلامکانال تلگرام
توئیتر

گروه: ورزشی ساعت: 11:39 منتشر شده در مورخ: 1400/03/21 شناسه خبر: 1742024 با انتخاب حسین خانی، محمدیان و زارع؛ ترکیب تیم ملی کشتی آزاد در المپیک توکیو مشخص شد ترکیب تیم ملی کشتی آزاد در المپیک توکیو مشخص شد در پایان جام زیلکوفسکی لهستان و مشخص شدن نتایج آزادکاران ایران در ۳ وزن المپیکی ۷۴، ۹۷ و ۱۲۵ کیلوگرم، ۶ آزادکار ایران در المپیک توکیو مشخص شدند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، با رقابت های بین المللی کشتی آزاد جام زیلکوفسکی لهستان به پایان رسید و نمایندگان اوزان ۷۴، ۹۷ و ۱۲۵ کیلوگرم ایران در المپیک توکیو تقریبا مشخص شدند.

کادر فنی تیم ملی کشتی آزاد با هدف نهایی کردن ترکیب تیم ملی در المپیک، یونس امامی و مصطفی حسین خانی در وزن ۷۴ کیلوگرم، علیرضا کریمی، علی شعبانی و محمدحسین محمدیان در ۹۷ کیلوگرم و امین طاهری و امیرحسین زارع در ۱۲۵ کیلوگرم را عازم این رقابت ها کرد تا در نهایت با مشخص شدن ۳ نماینده ایران در المپیک توکیو، پرونده انتخابی تیم ملی کشتی آزاد برای حضور در این رقابت ها بسته شود. با قهرمانی حسین خانی در وزن ۷۴ کیلو، محمدیان در وزن ۹۷ و زارع در وزن ۱۲۵ کیلو، انتخاب این سه نفر برای المپیک قطعی شد. انتهای پیام/ https://www.dana.ir/1742024 '); d.write(' اخبار مرتبط آخرین اخبار

خرید نهال دانلود سریال جیران خرید بلیط هواپیما تور کیش بازار '; document.body.innerHTML += t; } }, 100);

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

16 + 17 =

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن