سیاسی

تعیین تقویم بررسی بودجه در مجلس در نشست هیات رئیسه/ لایحه بودجه پنجم تا دهم بهمن به صحن علنی خواهد آمد

دوشنبه ۲۴ آذر ۱۳۹۹ – ۰۳:۴۴ تعیین تقویم بررسی بودجه در مجلس در نشست هیات رئیسه/ لایحه بودجه پنجم تا دهم بهمن به صحن علنی خواهد آمد

عضو هیات رئیسه مجلس با بیان اینکه تقویم بررسی بودجه در مجلس در نشست امروز هیات رئیسه مشخص شد، گفت: لایحه بودجه هسال 1400 بین پنجم تا دهم بهمن‌ماه برای بررسی به صحن علنی مجلس خواهد آمد.

تعیین تقویم بررسی بودجه در مجلس در نشست هیات رئیسه/ لایحه بودجه پنجم تا دهم بهمن به صحن علنی خواهد آمد

حجت‌الاسلام علیرضا سلیمی نماینده مردم محلات در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، با اشاره به نشست امروز هیأت رئیسه مجلس گفت: در جلسه امروز تقویم زمان رسیدگی به لایحه بودجه سال 1400 در مجلس مطرح و در مورد آن تصمیم‌گیری شد.

وی افزود: بر این اساس نمایندگان تا 26 آذرماه فرصت دارند تا پیشنهاد‌ات خود را به کمیسیون‌های تخصصی ارائه کنند و پس از آن فرصت دو هفته‌ای کمیسیون‌های تخصصی برای بررسی لایحه بودجه آغاز می‌شود.

عضو هیات رئیسه مجلس اظهار داشت: پس از بررسی لایحه بودجه در کمیسیون‌های تخصصی، کمیسیون تلفیق برای بررسی لایحه بودجه کار خود را آغاز می‌کند و به مدت دو هفته کار رسیدگی به لایحه بودجه را انجام خواهد داد که این فرصت در 26 دی ماه به پایان خواهد رسید.

سلیمی خاطرنشان کرد: فرصت دو هفته‌ای کمیسیون تلفیق برای بررسی بودجه نهایتا تا سقف دو هفته قابل تمدید است که طبق برنامه ریزی انجام شده لایحه بودجه سال 1400 برای بررسی بین پنجم تا دهم بهمن ماه به صحن علنی مجلس خواهد آمد.

انتهای پیام/‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌

پر بازدید ها

پر بحث ترین ها

بیشترین اشتراک

بازار globe

اخبار کسب و کار globe هفت گردون زمزم فراگستر رسپینا لاستیک بارز سفر می ایران فان بیمه البرز هفت گردون زمزم فراگستر رسپینا لاستیک بارز سفر می ایران فان بیمه البرز

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هفده + 4 =

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن