اقتصادی

تکمیل 6250 تخت بیمارستانی در 11 استان توسط قرارگاه خاتم

پنجشنبه ۲۷ شهریور ۱۳۹۹ – ۱۳:۳۱ تکمیل 6250 تخت بیمارستانی در 11 استان توسط قرارگاه خاتم

فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء گفت: قرارداد تکمیل 7300 تخت بیمارستانی با وزارت بهداشت داریم که 1050 تخت تکمیل شد و حدود 6250 تخت در 11 استان در دست اجرا است.

تکمیل 6250 تخت بیمارستانی در 11 استان توسط قرارگاه خاتم

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس، وحید محمد امروز در مراسم افتتاح ساختمان جدید بیمارستان پوست رازی که با 21 هزار و 500 مترمربع زیربنا توسط قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا در 4 سال اجرا شده است اظهار داشت: در ابتدا ضرورت دارد از کادر درمان، وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و مدافعان سلامت قدردانی و اعلام کنم قرارگاه تلاش می‌کند در این حوزه به کشور کمک کند.

وی ادامه داد: 6250 تخت بیمارستانی در 11 استان توسط قرارگاه خاتم در دست ساخت است و در این حوزه تعامل مناسبی با وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی داریم.

فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء اظهار داشت: تجربه فنی ـ مهندسی قرارگاه خاتم در سرعت بخشیدن به احداث بیمارستان‌ها کمک می‌کند، همین ساختمان جدید بیمارستان پوست رازی در دوره 4 ساله ساخته شد که 176 تخت دارد.

محمد ادامه داد: سرانه تخت بیمارستانی در کشور ما عدد 1.6 است که پایین‌تر از نُرم جهانی است (3.1) است و با آن فاصله دارد، اما امیدواریم با ساخت بیمارستان‌های جدید این سرانه تخت بیمارستانی به عدد جهانی نزدیک‌تر شود.

وی گفت: تلاش قرارگاه خاتم این است که در بخش بهداشت و درمان با کیفیت و با سرعت در خدمت مردم باشد.

فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء ادامه داد: در تفاهم مشترک با وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی مقرر شد قرارگاه خاتم در توسعه بیمارستانی سراسر کشور کمک کند. 7300 تخت بیمارستانی قرارداد داریم که 1050 تخت تکمیل شده است و حدود 3250 تخت در 11 استان در دست اجرا است.

محمد افزود: یکی دیگر از پروژه‌های طرح تکمیلی بیمارستانی، بیمارستان شهدای تجریش است که تا پایان سال تکمیل می‌شود.

انتهای پیام/‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌

اخبار مرتبط

پر بازدید ها

پر بحث ترین ها

بیشترین اشتراک

بازار globe

اخبار کسب و کار globe لاستیک بارز ایران فان بیمه البرز هتل تارا

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

16 − 7 =

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن