ورزشی

تکنولوژی کمک‌داور ویدئویی با کمک AFC به تهران می‌آید/ یک قدم تا تجهیز استادیوم آزادی به VAR

شبکه های اجتماعی ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

سلامکانال تلگرام
توئیتر

گروه: ورزشی ساعت: 10:14 منتشر شده در مورخ: 1400/05/24 شناسه خبر: 1759763 شرکت متولی ورزشگاه خبر داد؛ تکنولوژی کمک‌داور ویدئویی با کمک AFC به تهران می‌آید/ یک قدم تا تجهیز استادیوم آزادی به VAR تکنولوژی کمک‌داور ویدئویی با کمک AFC به تهران می‌آید/ یک قدم تا تجهیز استادیوم آزادی به VAR کنفدراسیون فوتبال آسیا تجهیزات مربوط به سیستم VAR برای بازی‌های تیم ملی فوتبال در ورزشگاه آزادی نصب خواهد کرد.

به گزارش خبرنگار ورزشی شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ در حالی که کم‌تر از یک ماه به آغاز رقابت‌های تیم ملی فوتبال کشورمان در چارچوب مسابقات مرحلۀ نهایی مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۲ باقی مانده، کنفدراسیون فوتبال آسیا و فدراسیون جهانی فوتبال یکی از مهم‌ترین شروط اعطای امتیاز میزبانی به کشورهای حاضر در رقابت‌ها را تجهیز استادیوم‌های‌شان به تکنولوژی کمک‌داور ویدئویی قرار داده.

موضوعی که مسئولین فدراسیون فوتبال ایران را به صرافت انداخت تا برای راه‌اندازی VAR در استادیوم آزادی تهران، کارگروه تخصصی تشکیل داده و مقدمات واردات ملزومات را فراهم سازند.

صفحه اینستاگرام شرکت توسعه و نگهداری از اماکن ورزشی کشور به‌عنوان متولی مجموعه ورزشی آزادی نیز طی پستی اینستاگرامی مدعی شد که مقدمات این تکنولوژی مهیا شده و این استادیوم به VAR مجهز خواهد شد. این حساب نوشت: «در صورت میزبانی تیم ملی فوتبال در بازی‌های مقدماتی جام جهانی در تهران، AFC تجهیزات مربوط به سیستم VAR (کمک داور ویدئویی) را برای هر بازی در ورزشگاه آزادی نصب خواهد کرد.»

انتهای پیام/

https://www.dana.ir/1759763 '); d.write(' اخبار مرتبط آخرین اخبار

خرید نهال دانلود سریال جیران تور کیش بازار '; document.body.innerHTML += t; } }, 100);

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

9 + سیزده =

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن