اقتصادی

ثبت بیشترین کاهش فرصت های شغلی خرده فروشان انگلیسی از سال 2009

چهارشنبه ۵ شهریور ۱۳۹۹ – ۰۰:۵۱ ثبت بیشترین کاهش فرصت های شغلی خرده فروشان انگلیسی از سال 2009

کنفدراسیون صنعت انگلیس اعلام کرد از زمان بحران مالی و پیش بینی اینکه سرعت خسارات شدت می گیرد، خرده فروشان انگلیسی بیشترین فرصت های شغلی را کاهش داده اند.

ثبت بیشترین کاهش فرصت های شغلی خرده فروشان انگلیسی از سال 2009

به گزارش گروه اقتصاد بین الملل فارس به نقل از رویترز، کنفدراسیون صنعت انگلیس (CBI) اعلام کرد از زمان بحران مالی و پیش بینی اینکه سرعت خسارات شدت می گیرد، خرده فروشان انگلیسی، بیشترین فرصت های شغلی را کاهش داده اند.

این کنفدراسیون هشدار داد نشانه هایی از افزایش شدید در بیکاری وجود دارد.

آمارهای امروز همچنین از یک کاهش غیرمنتظره در فروش در ماه جاری خبر داد که با افزایش تقاضای اخیر با برداشته شدن محدودیت های قرنطینگی توسط مصرف کنندگان در تضاد است.

آلپش پالجا، اقتصاددان CBI گفت: «شرایط تجاری برای بخش خرده فروشی همچنان سخت است.»

« شرکت ها نسبت به بدتر شدن درآمد خانوارها و خطر محدودیت های بیشتر محلی محتاط هستند که به صورت بالقوه بار دیگر به آنها خسارت خواهد زد.»

خرده فروشان مشهوری نظیر مارکز اند اسپنسر (M&S)، دبنهامز (Debenhams) و دبلیو اچ اسمیت (WH Smith) در هفته های اخیر، کاهش فرصت های شغلی را اعلام کردند که نشان دهنده تغییر تقاضا به فروش آنلاین در دوره همه گیری این ویروس است.

تسکو، بزرگ ترین سوپرمارکت انگلیس نیز اعلام کرد 16 هزار فرصت شغلی ایجاد خواهد کرد تا افزایش تقاضا برای تحویل در منزل را تامین کند.

ارقام سه ماهه CBI نشان داد توازن استخدام که تغییرات شغلی در 12 ماه گذشته را بررسی می کند از 45 در ماه آگوست به 20 در ماه می سقوط کرده و به پایین ترین میزان از فوریه 2009 رسیده است. کاهشی بیشتر از آنچه برای اواخر امسال پیش بینی می کرد.

انتهای پیام/

اخبار مرتبط

بیمه معلم

پر بازدید ها

پر بحث ترین ها

بیشترین اشتراک

بازار globe

اخبار کسب و کار globe لاستیک بارز ایران فان بیمه البرز رسپینا هتل تارا بنر م

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

20 − 1 =

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن