ورزشی

جام حذفی فوتبال| فتح قلعه خیبر در سن‌سیروس/ ملوانان به نیمه‌نهایی رسیدند

شبکه های اجتماعی ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

سلامکانال تلگرام
توئیتر

گروه: ورزشی ساعت: 23:07 منتشر شده در مورخ: 1400/05/02 شناسه خبر: 1753986 ملوان صفر (۴) – خیبر صفر (۳)؛ جام حذفی فوتبال| فتح قلعه خیبر در سن‌سیروس/ ملوانان به نیمه‌نهایی رسیدند جام حذفی فوتبال| فتح قلعه خیبر در سن‌سیروس/ ملوانان به نیمه‌نهایی رسیدند دیدار تیم‌های فوتبال ملوان و خیبر با صعود میزبان گیلانی خاتمه یافت.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ تیم‌های فوتبال ملوان بندرانزلی و خیبر خرم‌آباد طی دیداری در چارچوب مرحله یک‌چهارم نهایی جام حذفی فوتبال ایران، از ساعت ۲۰:۰۰ امروز شنبه ۲ مردادماه و در استادیوم تختی بندرانزلی به مصاف یک‌دیگر رفتند.

واپسین دیدار این مرحله از رقابت‌ها درحالی برگزار شد که تکلیف ۳ تیم دیگر صعودکننده پیس از این مشخص شده بود و البته حرف‌وحدیث‌های زیادی هم در مسئله قضاوت داوران علیه تیم شمالی با استناد به شایعات تبانی وجود داشت. تقابل حساس جام حذفی فوتبال اما با فشارهای بسیار روی بازیکنان دو تیم همراه بود، تا جایی که توپی از روی خط دروازه‌ها رد نشد و چند بازیکن هم بالاجبار از زمین خارج شدند تا کار به ضربات پنالتی کشیده شود. درضربات پنالتی نیز ملوانان دریای شمال با پیروزی بر رقیب متمول خرم‌آبادی خود، به مرحله نیمه‌نهایی رقابت‌ها راه یافتند. ملوان صفر (۴) گل – خیبر صفر (۳) گل: انتهای پیام/ https://www.dana.ir/1753986 '); d.write(' اخبار مرتبط آخرین اخبار

خرید نهال دانلود سریال جیران تور کیش بازار '; document.body.innerHTML += t; } }, 100);

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

4 − چهار =

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن