ورزشی

لیگ برتر روسیه| تک امتیاز ارزشمند زنیت از زمین لوکوموتیو با درخشش سردار/ آزمون بهترین بازیکن زمین شد

شبکه های اجتماعی ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

سلامکانال تلگرام
توئیتر

گروه: ورزشی ساعت: 22:14 منتشر شده در مورخ: 1400/05/24 شناسه خبر: 1760017 سردار گل نزد اما پنالتی گرفت لیگ برتر روسیه| تک امتیاز ارزشمند زنیت از زمین لوکوموتیو با درخشش سردار/ آزمون بهترین بازیکن زمین شد لیگ برتر روسیه| تک امتیاز ارزشمند زنیت از زمین لوکوموتیو با درخشش سردار/ آزمون بهترین بازیکن زمین شد در هفته چهارم رقابت های لیگ برتر روسیه، زنیت با درخشش مهاجم ایرانی در خانه لوکوموتیو مسکو یک امتیاز گرفت.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ از هفته چهارم رقابت های لیگ برتر روسیه ودر یک بازی حساس و نزدیک، زنیت در مسکو میهمان لوکوموتیو بود. یک بازی نزدیک و پایاپای که در پایان با تساوی یک بر یک به پایان رسید.

در این بازی سردار آزمون مهاجم ایرانی از ابتدا در ترکیب تیمش حضور داشت و در دقیقه 2+90 تعویض شد. مهاجم ایرانی نتوانست در این بازی گلزنی کند اما گل تیمش، با خطایی که روی او در محوطه جریمه حریف اتفاق افتاد و منجر به پنالتی شکل گرفت تا نقش اصلی در تک امتیاز تمیش داشته باشد. در این دیدار کوژائف در دقیقه 50 از زنیت کارت قرمز دریافت کرد و از بازی اخراج شد. سوتورمین دقیقه 85 از روی نقطه پنالتی برای زنیت گل زد و تک گل لوکوموتیو توسط اسمولوف در دقیقه 90 از روی نقطه پنالتی زده شد. زنیت با این تساوی 10 امتیازی شد و در صدر جدول رده بندی قرار دارد. در پایان سردار آزمون به عنوان بهترین بازیکن دیدار زنیت – لوکوموتیو مسکو انتخاب شد. انتهای پیام/ https://www.dana.ir/1760017 '); d.write(' اخبار مرتبط آخرین اخبار

خرید نهال دانلود سریال جیران تور کیش بازار '; document.body.innerHTML += t; } }, 100);

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیست + 18 =

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن