ورزشی

لیگ برتر هندبال| دبل برد اصفهانی‌ها/ خلع سلاح پدافند!

شبکه های اجتماعی ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

سلامکانال تلگرام
توئیتر

گروه: ورزشی ساعت: 21:35 منتشر شده در مورخ: 1400/05/24 شناسه خبر: 1760010 لیگ برتر هندبال| دبل برد اصفهانی‌ها/ خلع سلاح پدافند! لیگ برتر هندبال| دبل برد اصفهانی‌ها/ خلع سلاح پدافند! رقابتهای لیگ برتر هندبال امروز با پیروزی ذوب‌آهن و سپاهان و زغال سنگ طبس پیگیری شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ در اولین دیدار از روز اول لیگ برتر هندبال، زغال سنگ طبس و رعد پدافند آمل به مصاف هم رفتند که در پایان زغال سنگ طبس توانست با نتیجه ۳۲ بر ۲۴ به برتری برسد.

در این بازی شاگردان رضا جعفرنیا در زغال سنگ توانستند از موقعیت های خود بهتر استفاده کنند طوری که در نیمه اول با برتری ۱۶ بر ۱۰ به رختکن رفتند. درنیمه دوم نیز علی رغم تلاش بازیکنان امین حسن‌وند سرمربی رعد پدافند آمل، اما این نماینده طبس بود که با یک اختلاف ۸ امتیازی و با نتیجه ۳۲ بر ۲۴ پیروز این مسابقه شد. *پیروزی ذوب‌آهن در برابر قمی ها! در دیگر دیدار روز نخست لیگ برتر هندبال دو تیم ذوب آهن و پاس ناجا قم رودروی هم صف آرایی کردند که در پایان نماینده اصفهان موفق شد ۲۹ بر ۲۴ پاس را شکست دهد. نیمه نخست این دیدار ۱۶ بر ۱۲ به سود ذوب آهن به پایان رسید. در نیمه دوم ذوب آهن اختلاف امتیازی خود را حفظ کرد و با یک بازی یکدست و هماهنگ توانست با پیروزی از میدان مسابقه خارج شود. *کامبک سپاهان در نیمه دوم در آخرین دیدار امروز از این رقابت‌ها دو تیم نفت و گاز گچساران و سپاهان به مصاف هم رفتند. نیمه اول این دیدار اگرچه با برتری ۱۴ بر ۱۳ گچساران به پایان رسید اما در پایان ۶۰ دقیقه این سپاهان بود که توانست با نتیجه ۳۲ بر ۲۵ نفت و گاز را شکست دهد. فردا نیز ۲ بازی برگزار می‌شود که از ساعت ۱۳ نیروی زمینی شاملی کازرون با پاس ناجا قم دیدار می کند و از ساعت ۱۶ مس کرمان و ذوب آهن رودرروی یکدیگر قرار می گیرند. انتهای پیام/ https://www.dana.ir/1760010 '); d.write(' اخبار مرتبط آخرین اخبار

خرید نهال دانلود سریال جیران تور کیش بازار '; document.body.innerHTML += t; } }, 100);

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

11 − 6 =

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن