سیاسی

جریان اصلاحات برای رأی‌آوری، کارنامه‌ و ایده‌ای ندارد و به فرافکنی روی آورده است

سه‌شنبه ۱۱ شهریور ۱۳۹۹ – ۰۸:۵۲ جریان اصلاحات برای رأی‌آوری، کارنامه‌ و ایده‌ای ندارد و به فرافکنی روی آورده است

سخنگوی جمعیت رهپویان گفت: جریان اصلاحات برای گرفتن رأی از مردم نه کارنامه درخشانی دارد و نه برنامه، ایده و ابتکاری برای اداره کشور، لذا این جریان مجبور است حرفی بزند و رأی بگیرد.

جریان اصلاحات برای رأی‌آوری، کارنامه‌ و ایده‌ای ندارد و به فرافکنی روی آورده است

حجّت‌الاسلام سیّد محمّدصادق کاظمی، سخنگوی جمعیت رهپویان انقلاب اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه احزاب خبرگزاری فارس، با اشاره به فراکنی‌ جریان اصلاحات نسبت به ریشه مشکلات کشور گفت: تا جایی که من به یاد دارم جریان اصلاحات همیشه مشکلات کشور را به گردن دیگران می‌انداخت و با این کار به دنبال این بودند که خود را مخالف وضعیت موجود نشان دهند و با این حربه در انتخابات‌ها رأی می‌گرفتند.

اصلاح‌طلبان در دوران خاتمی می‌گفتند رئیس‌جمهور تدارکاتچی است و در دوران احمدی‌نژاد همه مشکلات را گردن او می‌انداختند

وی خاطرنشان کرد: در دوران خاتمی اصلاح‌طلبان گفتند که مشکلات ناشی از عملکرد دیگران بوده و رئیس‌جمهور در کشور، کاره‌ای نیست. همین‌ها که می‌گفتند رئیس‌جمهور تدارکاتچی است و لوایحی را برای افزایش اختیارات رئیس‌جمهور به مجلس بردند، در دوران احمدی‌نژاد که ما هم منتقد او بودیم، می‌گفتند همه مشکلات کشور ناشی از عملکرد رئیس‌جمهور است. این سیاست یک بام و دو هوا است که اصلاح‌طلبان همیشه آن را به‌کار می‌برند.

کاظمی با بیان اینکه اصلاح‌طلبان در برهه‌ای که با مرحوم هاشمی مشکل داشتند، همه مشکلات کشور را به گردن او که رئیس‌جمهور بود انداختند، خاطرنشان کرد: آن‌ها در دوران خودشان مشکلات را گردن رهبری انداختند و در دوره روحانی که دست‌‌شان برای چینش مدیران باز بود، باز رهبری را عامل مشکلات می‌دانند و این عادت همیشگی این جریان سیاسی است.

جریان اصلاحات نه کارنامه درخشانی دارد نه ایده‌ای برای اداره کشور

وی درباره علّت مقصر دانستن دیگران توسط اصلاح‌طلبان، گفت: جریان اصلاحات برای گرفتن رأی از مردم نه کارنامه درخشانی دارد و نه برنامه، ایده و ابتکاری برای اداره کشور. این جریان مجبور است حرفی بزند و رأی بگیرد. گاهی با این حرف‌ها توانسته‌اند رأی بگیرند و حالا باز دارند این روش را امتحان می‌کنند تا مناصب را در دست بگیرند و دامن خودشان را از لکه ننگ دولت روحانی پاک کنند. این در حالی است که مردم فراموش نمی‌کنند که این خاتمی بود که رأی به روحانی را تَکرار کرد.

سخنگوی جمعیت رهپویان با بیان اینکه احساس می‌شود جریان اصلاحات گرفتار مسئله نفوذ شده است، گفت: روند مواجهه دشمن با نظام در سال‌های اخیر به تخریب مستقیم رهبری منتهی شده است. آن‌ها به دنبال این هستند که رهبری حتی نتواند رهنمودهای معمول خود را خطاب به جامعه مطرح کنند و نتوانند تحولی را رقم بزنند.

احساس می‌شود جریان اصلاحات گرفتار مسئله نفوذ شده است. روند مواجهه دشمن با نظام در سال‌های اخیر به تخریب مستقیم رهبری منتهی شده است. آن‌ها به دنبال این هستند که رهبری حتی نتواند رهنمودهای معمول خود را خطاب به جامعه مطرح کنند و نتوانند تحولی را رقم بزنند.

کاظمی افزود: دشمنان نظام اگر در سابق به دنبال براندازی نظام بودند الان قبل از براندازی دنبال این هستند که دست رهبری را در دادن خط و مشی سیاسی به مردم ببندند.

وی اظهار داشت: اینکه یک مرتبه جریان اصلاحات همه مشکلات را گردن رهبری می‌اندازد نشان می‌دهد که این جریان دچار نفوذ شده و این نفوذ خطر دارد.

کسانی که نتوانسته‌اند به اهداف‌شان برسند برای انتقام از رهبری با جریان‌های بیرونی همراه شده‌اند

سخنگوی جمعیت رهپویان ادامه داد: جریاناتی که نتوانسته‌اند در داخل کشور سیاست‌ها و اهداف خودشان را پیش ببرند، برای گرفتن انتقام از رهبری، با جریان‌های بیرونی همراه شده‌اند.

کاظمی با بیان اینکه جریان نفوذ در دو محور معیشت و عدالت، مشغول فعالیت است،گفت: نامه موسوی خوئینی‌ها در همین راستا تحلیل می‌شود.

وی ادامه داد: دشمن تلاش می‌کند بی‌عدالتی‌های موجود را گردن رهبری بیاندازد و شعار عدالت را از انقلابیون بگیرد تا به وسیله این کار بتواند کنترل جریان‌های سیاسی را به دست بگیرد و خودش بر موج عدالتخواهی سوار شود.

سخنگوی جمعیت رهپویان افزود: پیش بینی می‌شود سخنان و نامه‌نگاری‌هایی شبیه نامه موسوی خوئینی‌ها در آینده داشته باشیم، چرا که جریانی به دنبال این است که از این حربه برای انتخابات ۱۴۰۰ رأی جمع کند.

انتهای پیام/

اخبار مرتبط

پر بازدید ها

پر بحث ترین ها

بیشترین اشتراک

بازار globe

اخبار کسب و کار globe لاستیک بارز ایران فان بیمه البرز هتل تارا بنر k م

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یک × 2 =

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن