سیاسی

حجت‌الاسلام حسینیان از عماریون انقلاب بود

سه‌شنبه ۴ شهریور ۱۳۹۹ – ۱۴:۴۵ حجت‌الاسلام حسینیان از عماریون انقلاب بود

مرحوم حجت‌الاسلام روح الله حسینیان مصداق بارز یک انقلابی حقیقی بود، وی انقلابی بود، انقلابی ماند و انقلابی رفت.

حجت‌الاسلام حسینیان از عماریون انقلاب بود

به گزارش خبرنگار تشکل‌های دانشگاهی خبرگزاری فارس، آرش پاک اندیش مدرس دانشگاه و مولف کتاب «کروبی در مدار سقوط» طی یادداشتی به مناسب درگذشت حجت‌الاسلام روح‌الله حسینیان رئیس مرکز اسناد انقلاب اسلامی نوشت: مجموعه آثار ارزشمندی که در دوران مدیریتی حاج آقا حسینیان در مرکز اسناد انقلاب اسلامی تهیه شد بعنوان گنجینه مستند تاریخ انقلاب به یادگار ماند.

تالیفات مستندی که درباره فتنه ۸۸ و ابعاد آن در مرکز اسناد انقلاب به همت جوانان انقلابی تولید شد از جمله اقدامات ماندگاری است که همچون برگ زرین در کارنامه مرحوم حسینیان می‌درخشد.

مرکز اسناد انقلاب اسلامی در دوران مدیریتی مرحوم حجت‌الاسلام والمسلمین حسینیان گام‌های مؤثری در تبیین و بسط گفتمان انقلاب اسلامی برداشت.

ایجاد فضایی که پژوهشگران انقلاب اسلامی و بخصوص سربازان جنگ نرم در فتنه ۸۸ بتوانند آثار مکتوبشان را در فضای انقلاب اسلامی عرضه نمایند از مهمترین اقدامات مرحوم حسینیان است.

مرحوم حسینیان به دلیل صراحت لهجه و نداشتن کمترین تعارف با افرادی که گمان می‌کرد در جبهه جنگ نرم مقابل مردم قرار گرفته و به جبهه دشمن غلتیده اند، همواره از سوی جریان نفاق و پیاده نظام های دشمن در داخل مورد تهمت‌ بود.

آنها که مقابل گفتمان امام و رهبری ایستاده بودند و یا حتی افرادی که فریب خورده بودند و همچنان به فریب خوردگی خود واقف نبودند، وقتی می‌دیدند که مدیر شجاعی مانند حسینیان با صراحت و بدون تعارف، عملکرد آنها را مورد جدی‌ترین نقدها قرار می‌دهد، به همین علت اقدامات عمارگونه حاج آقا حسینیان همچون خاری در چشم دشمنان انقلاب و منافقان کوردل بود.

مرحوم حجت‌الاسلام روح الله حسینیان مصداق بارز یک انقلابی حقیقی بود، وی انقلابی بود، انقلابی ماند و انقلابی رفت.

اینجانب به سهم خود بعنوان سربازی کوچک جبهه جنگ نرم که در ایام فتنه گون افتخار همکاری به منظور انتشار کتابی درباره یکی از سران فتنه را (مهدی کروبی در مدار سقوط) با مرکز اسناد انقلاب اسلامی داشتم ، فقدان درگذشت حجت الاسلام والمسلین حاج آقا حسینیان را محضر حضرت ولی عصر(عج) و مقام معظم رهبری و خانواده محترمشان و جبهه انقلاب تسلیت عرض می نمایم.

انتهای پیام/

بیمه معلم

پر بازدید ها

پر بحث ترین ها

بیشترین اشتراک

بازار globe

اخبار کسب و کار globe لاستیک بارز ایران فان بیمه البرز رسپینا هتل تارا بنر م

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

5 × 3 =

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن