اقتصادی

حوزه انرژی‌های تجدیدپذیر آماده حضور شرکت‌های توسعه دهنده ایرانی

دوشنبه ۳ شهریور ۱۳۹۹ – ۱۵:۲۳ حوزه انرژی‌های تجدیدپذیر آماده حضور شرکت‌های توسعه دهنده ایرانی

معاون وزیر نیرو، گفت: به طور قطع ساتبا از حضور شرکت‌های خصوصی و غیر دولتی به منظور توسعه فعالیت‌های لازم در زمینه انرژی‌های تجدید پذیر استقبال خواهد کرد و تمام توان خود را در جهت توسعه تولید انرژی از منابع تجدید پذیر به کار خواهد گرفت.

حوزه انرژی‌های تجدیدپذیر آماده حضور شرکت‌های توسعه دهنده ایرانی

محمد ساتکین، رئیس سازمان «سازمان انرژی‌های تجدیدپذیر و بهره‌وری انرژی برق» در گفتگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس، ضمن اشاره به سرمایه‌گذاری شرکت‌های بزرگ نفتی دنیا در زمینه انرژی‌های تجدیدپذیر گفت: رویکردها و اقدامات جدید در ساتبا، نیازمند تامین مالی است که شامل منابع مالی دولت و خصوصی می‌شود.

* شرایط حضور بخش غیر دولتی در پروژه‌های تجدیدپذیر تسهیل می‌شود

معاون وزیر نیرو در بیان لزوم ورود شرکت‌های توسعه دهنده موجود در کشور به حوزه انرژی‌های تجدیدپذیر، اظهار داشت: شرکت‌های توسعه دهنده موجود در سطح کشور در جهت توسعۀ زیرساخت‌های لازم به منظور استفاده از انرژی‌های تجدید پذیر می‌توانند کمک بزرگی باشند.

وی در تشریح رویکرد سازمان ساتبا به منظور همکاری با سایر بخش‌های غیر دولتی، گفت: مهیا کردن شرایط به منظور حضور شرکت‌های توسعه دهنده و سرمایه‌گذار در دستور کار سازمان ساتبا قرار دارد.

* ساتبا از حضور شرکت‌های توسعه دهنده ایرانی در حوزه انرژی تجدید پذیر استقبال می‌کند

ساتکین، در بیان استقبال سازمان انرژی‌های تجدیدپذیر و بهره‌وری انرژی برق از حضور شرکت‌های توسعه دهنده، تصریح کرد: به طور قطع ساتبا از حضور شرکت‌های خصوصی و غیر دولتی به منظور توسعه فعالیت‌های لازم در زمینه انرژی‌های تجدید پذیر استقبال خواهد کرد و تمام توان خود را در جهت توسعه تولید انرژی از منابع تجدید پذیر به کار خواهد گرفت.

رئیس سازمان ساتبا، در پایان ضمن اشاره به منابع مالی دولتی اضافه شده به بودجه سازمان ساتبا، گفت: علاوه بر عوارض برق، منابع مالی دیگری نظیر درآمد مالیات بر ارزش افزوده به درآمدهای سازمان ساتبا اضافه شده که در جهت رویکردهای جدید این سازمان و افزایش تولید انرژی تجدیدپذیر مورد استفاده قرار خواهد گرفت.

انتهای پیام/

اخبار مرتبط

بیمه معلم

پر بازدید ها

پر بحث ترین ها

بیشترین اشتراک

بازار globe

اخبار کسب و کار globe لاستیک بارز ایران فان بیمه البرز رسپینا هتل تارا بنر م

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چهارده + ده =

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن