اقتصادی

خرید توافقی سه محصول کشاورزی آغاز شد

چهارشنبه ۶ اسفند ۱۳۹۹ – ۱۹:۴۳ خرید توافقی سه محصول کشاورزی آغاز شد

رییس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان مرکزی تعاون روستایی ایران خبر داد: خرید توافقی محصولات پیاز، گوجه فرنگی و سیبب زمینی از استانهای جنوب کشور آغاز شد.

خرید توافقی سه محصول کشاورزی آغاز شد

به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از روابط عمومی سازمان تعاون روستایی کشور، محمدعلی طهماسبی رییس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان مرکزی تعاون روستایی ایران با اعلام این خبر گفت: سازمان مرکزی تعاون روستایی ایران به منظور حمایت از کشاورزان تولید کننده و جلوگیری از ضـرر و زیان وارده به کشاورزان و ایجاد تعادل در بازار اقدام به خریـد توافقی این سه محصول کرده است.

طهماسبی افزود: دراین راستا دستورالعمل خرید توافقی این سه محصول در مورخ 99.12.5 به استانهای تولید کننده ابلاغ شده است.

وی همچنین گفت: مقرر است اتحادیه مرکزی تعاونیهای روستایی و کشاورزی با همکاری استانهای تولیدکننده به صورت خرید توافقی و با هماهنگی اتحادیه های استانی سراسرکشور نسبت به عرضه پیاز، گوجه فرنگی و سیب زمینی به کلیه استانهای کشور اقدام کنند.

مدیرعامل سازمان مرکزی تعاون روستایی ایران در پایان خاطر نشان کرد: به لحاظ حمایت بیشتر دولت از کشاورزان، اجرای خرید تضمینی نیز در دست پیگیری است.

انتهای پیام/

اخبار مرتبط

هفت گردون

پر بازدید ها

پر بحث ترین ها

بیشترین اشتراک

بازار globe

اخبار کسب و کار تریبون هفت گردون هتل پرشیا بیمه رازی زمزم لاستیک بارز ارم کیش هفت گردون هتل پرشیا بیمه رازی زمزم لاستیک بارز ارم کیش

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

18 − سه =

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن