سیاسی

دستگاه‌ها نظارت جدی‌تر بر توزیع آرد در کشور داشته باشند

شنبه ۱۲ مهر ۱۳۹۹ – ۱۵:۲۳ دستگاه‌ها نظارت جدی‌تر بر توزیع آرد در کشور داشته باشند

نماینده رشت در مجلس گفت: ‌دستگاه های نظارتی باید نظارت دقیق‌تر و جدی‌تری بر روند توزیع آرد در کشور داشته باشند و اجازه ندهند تا کارشکنان با نان مردم بازی کنند.

دستگاه‌ها نظارت جدی‌تر بر توزیع آرد در کشور داشته باشند

جبار کوچکی‌نژاد نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس با اشاره به تأخیر در تحویل آرد به نانوایی‌های در هفته‌های اخیر گفت: ما مشکلی در تولید و ذخیره‌سازی گندم و تبدیل آن به آرد نداریم و مشکل پیش آمده مشکل در سیستم توزیع آرد به نانوایی‌هاست.

وی افزود: ما در حال حاضر 14 میلیون تن گندم در کشور ذخیره‌سازی کرده‌ایم و این در حالی است که مصرف سالیانه ما 12 میلیون تن است و ما اضافه بر سازمان، گندم ذخیره داریم و کارخانجات آرد نیز به اندازه کافی در کشور وجود دارد.

نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: کارخانه‌های آرد در استان‌های مختلف به اندازه‌ای زیاد است که با وجود این حجم ذخیره‌سازی گندم در کشور، باز هم ظرفیت آنها برای پذیرش گندم به منظور تبدیل آن به آرد بالاتر از این میزان است.

کوچکی‌نژاد خاطرنشان کرد: حتی ما گندم از خارج وارد می‌کنیم و در کشور تبدیل به آرد می‌کنیم و مجدد صادر می‌کنیم و همه اینها نشان می‌دهد که ما هیچ مشکلی در ذخیره‌سازی گندم، تبدیل آن به آرد نداریم و مشکل تنها در سیستم توزیع است.

وی افزود: ایجاد مشکل در روند توزیع تنها با هدف کارشکنی صورت می‌گیرد و کسانی که دست به این کار می‌زنند، می‌خواهند جلوی نان مردم با بگیرند و لذا دستگاه‌های نظارتی در انجام وظیفه خود باید دقت بیشتری داشته باشند.

نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: نان یکی از نیازهای ضروری مردم است و بازی با آن مشکلات امنیتی را پیش می‌آورد و باید هر چه سریع‌تر مشکل توزیع آرد در کشور حل شود.

عضو مجمع نمایندگان استان گیلان خاطرنشان کرد: بنده شخصاً در جایگاه نمایندگی خود و در راستای انجام وظیفه نظارتی که برعهده دارم، به طور جد این موضوع پیگیری خواهم کرد و تا حصول نتیجه پیگیری‌ها ادامه خواهد داشت.

انتهای پیام/

پر بازدید ها

پر بحث ترین ها

بیشترین اشتراک

بازار globe

اخبار کسب و کار globe لاستیک بارز ایران فان بیمه البرز هتل تارا

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هجده − شش =

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن