سیاسی

دهمرده: غنی‌ساز ی 60 درصد از مولفه های قدرت ایران است

يکشنبه ۲۹ فروردین ۱۴۰۰ – ۰۸:۴۴ دهمرده: غنی‌ساز ی 60 درصد از مولفه های قدرت ایران است

نماینده مردم زابل در مجلس با بیان اینکه غنی‌سازی 60 درصد حق ملت ایران است، گفت:‌ با دشمن و مستکبران عالم باید با زبان زور و با اقتدار صحبت کرد.

دهمرده:  غنی‌ساز ی 60 درصد از مولفه های قدرت ایران است

حبیب‌الله دهمرده نماینده مردم زابل در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس،‌ گفت: غنی‌سازی 60 درصد حق ملت ایران است و ملت ایران باید از فواید آن بهره‌مند شوند.

وی افزود:‌از سوی دیگر باید بدانیم که با دشمن باید با اقتدار صحبت کرد و غنی‌سازی 60 درصد یکی از مؤلفه‌های قدرت ما در برابر دشمن است.

نماینده مردم زابل در مجلس اظهار داشت: استکبار فقط زبان زور را می‌فهمد و هیچگاه نباید فریب رفتارهای به ظاهر دوستانه آن را بخوریم و فقط باید از سر اقتدار با او رفتار کنیم.

دهمرده خاطرنشان کرد:‌ استکبار فقط آمریکا نیست بلکه آمریکا و اروپا هر دو رفتار مستکبرانه دارند و گاهی آمریکا رفتار مستکبرانه از خود نشان می‌دهد و گاهی اروپا و در این زمینه تقسیم کار دارند.

وی افزود: هر کشوری که با مستکبرین دوستی کرده نتیجه‌اش جز خسران و ضرر و زیان چیزی نبوده چرا که استکبار جهانی هیچگاه به دنبال هیچ کشوری نیست.

نماینده مردم زابل در مجلس در پایان گفت: چه از طریق غنی‌سازی 60 درصد و چه از طرق دیگر باید ما خودمان را در برابر دشمن قوی کنیم و از موضع برتر و موضع مقتدرانه با دشمن رفتار کنیم.

انتهای پیام/

اخبار مرتبط

پر بازدید ها

پر بحث ترین ها

بیشترین اشتراک

بازار globe

اخبار کسب و کار تریبون هتل پرشین بیمه رازی زمزم هتل پرشین بیمه رازی زمزم

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

13 + 6 =

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن