سیاسی

رئیس بسیج اساتید تهران : مکانیسم ماشه داروی شفابخشی برای آمریکای بیمار نیست

چهارشنبه ۲۶ شهریور ۱۳۹۹ – ۱۴:۳۳ رئیس بسیج اساتید تهران : مکانیسم ماشه داروی شفابخشی برای آمریکای بیمار نیست

رئیس بسیج اساتید دانشگاه‌های تهران با بیان اینکه مکانیسم ماشه داروی شفابخشی برای آمریکای بیمار نیست، گفت: آمریکای امروز آمریکای بیمار است، مثل یک بیمار که به دنبال دارویی برای بهبودی خود می گردد.

رئیس بسیج اساتید تهران : مکانیسم ماشه داروی شفابخشی برای آمریکای بیمار نیست

به گزارش خبرنگار تشکل‌های دانشگاهی خبرگزاری فارس، جلیل دارا رییس بسیج اساتید دانشگاه‌های تهران طی سخنانی در مراسم معارفه رئیس کانون بسیج اساتید دانشگاه صداوسیما با اشاره به توطئه های آمریکا عیله ملت ایران گفت: آمریکای امروز آمریکای بیمار است. مثل یک بیمار سرطانی که به دنبال دارویی برای بهبودی خود می گردد.

وی تاکید کرد: مسئولان آمریکایی فکر می کنند با توسل به اقداماتی مثل مکانیسم ماشه می توانند از باتلاق بحران های داخلی کشورشان نجات یابند در حالیکه مکانیسم ماشه داروی شفابخشی برای آمریکای بیمار نیست.

دارا در ادامه جایگاه دانشگاه صدا و سیما و کانون بسیج اساتید این دانشگاه را بسیار با اهمیت دانسته و عنوان کرد: یکی از ماموریت های این دانشگاه باید تحول آفرینی در حوزه رسانه انقلاب باشد.

وی در ادامه با اشاره به شدت بالای هجمه دشمن در قالب عملیات روانی و رسانه ای علیه ایران گفت: این موضوع می طلبد که اساتید نخبه و انقلابی در رسانه ملی حضور جدی داشته باشند.

رئیس بسیج اساتید دانشگاه های تهران در ادامه با اشاره به اتخاذ رویکرد حل مسئله در بسیج اساتید، بر اجتماعی کردن علم و به کار گیری دانش اساتید در حل مشکلات جامعه با کمک رسانه ملی تاکید کرد و افزود: از بسیج اساتید این دانشگاه می خواهیم تا نقش مهمی در ارتباط نخبگان بویژه اساتید با رسانه ملی ایفا نماید.

گفتنی است در این مراسم که اسفندیاری رئیس دانشگاه صداوسیما، رحتمی رئیس بسیج سازمان صداوسیما و جمعی از اساتید انقلابی حضور داشتند شاکری نژاد به عنوان رییس کانون بسیج اساتید دانشگاه صداوسیما معارفه و شورای مرکزی کانون بسیج اساتید دانشگاه صداوسیما نیز معرفی شدند.

انتهای پیام/

اخبار مرتبط

پر بازدید ها

پر بحث ترین ها

بیشترین اشتراک

بازار globe

اخبار کسب و کار globe لاستیک بارز ایران فان بیمه البرز هتل تارا

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دو + یک =

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن