فرهنگ و هنر

راه‌اندازی فروشگاه اینترنتی محصولات کانون پرورش فکری

راه‌اندازی فروشگاه اینترنتی محصولات کانون پرورش فکری

سایت اینترنتی فروش کتاب و محصولات فرهنگی هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان از امروز همزمان با هفته ملی کودک به‌صورت رسمی راه‌اندازی شد.

به گزارش مشرق، رضا برنگی مدیر نظارت بر چاپ و توزیع محصولات کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان با اعلام خبر راه‌اندازی فروشگاه اینترنتی محصولات کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در فضای مجازی گفت: در حال حاضر در این‌پایگاه اینترنتی به‌نشانی www.Shop.kpf.ir بیش از ۲ هزار عنوان کتاب کودک و نوجوان به‌صورت اینترنتی عرضه شده است.

وی همچنین از ارائه ۲۵ درصد تخفیف در فروش کتاب‌های کانون در این سایت طی هفته ملی کودک، روزهای ۱۲ تا ۱۷ مهر ۱۳۹۹ نیز خبر داد. علاقه‌مندان می‌توانند تمامی محصولات موجود کانون را به هر تعداد مورد نیاز از طریق این‌سایت با استفاده از پایانه پرداخت اینترنتی آن خریداری کنند.

به‌گفته مدیر نظارت بر چاپ و توزیع محصولات کانون پرورش فکری، کاربران این سایت ابتدا باید در این سامانه ثبت‌نام و مشخصات و نشانی خود را درج و پس از آن اقدام به خریداری کتاب کنند.
او توضیح داد اعطای تخفیف گروهی به اعضای مراکز کانون و باشگاه مشتریان محصولات کانون در مراحل بعدی پیش‌بینی شده است.

کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان از سال ۱۳۴۵ با انتشار کتاب «مهمان‌های ناخوانده» کار نشر کتاب را آغاز کرد و اکنون پس از ۴۴ سال با انتشار هزاران عنوان کتاب به‌عنوان یکی از بزرگترین و شاخص‌ترین ناشران کتاب کودک و نوجوان در ایران شناخته می‌شود.

در سال‌های اخیر با ایجاد و گسترش فروشگاه‌های اینترنتی در ایران، عرضه کتاب‌های کانون در اینترنت و فضای مجازی نیز ازجمله مطالبه‌های علاقه‌مندان بود که این خواسته با راه‌اندازی «کانون فروش» تحقق پیدا کرد. فروشگاه اینترنتی کانون پرورش فکری از امروز شنبه ۱۲ مهر به‌صورت رسمی کار خود را آغاز کرد.

  • شهر خبر

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هجده − شانزده =

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن