سیاسی

روحانی در نشست با مدیران رسانه‌ها: شرایط را مد نظر قرار دهیم و خدمات این دولت را با خدمات گذشتگان مقایسه کنیم

سه‌شنبه ۴ شهریور ۱۳۹۹ – ۱۶:۵۶ روحانی در نشست با مدیران رسانه‌ها: شرایط را مد نظر قرار دهیم و خدمات این دولت را با خدمات گذشتگان مقایسه کنیم

رئیس‌جمهور در نشست با مدیران رسانه‌ها گفت: باید شرایط را مد نظر قرار دهیم و خدمات را با خدمات گذشتگان مقایسه کنیم، اما در عین حال هر موفقیتی که داشتیم در سایه حضور و تلاش مردم بوده است.

روحانی در نشست با مدیران رسانه‌ها: شرایط را مد نظر قرار دهیم و خدمات این دولت را با خدمات گذشتگان مقایسه کنیم

به گزارش خبرنگار حوزه دولت خبرگزاری فارس حجت الاسلام حسن روحانی رییس جمهوری اسلامی ایران عصر امروز در نشستی با مدیران ارشد رسانه‌های کشور به مناسبت هفته دولت اظهار داشت: من بسیار علاقه‌مند بودم که در هفته دولت در این سطح در خدمت رسانه‌ها باشیم. البته گاهی با نمایندگان شما برنامه داریم که در جلسات مطبوعات سوالات خود را مطرح می کنند اما امروز در سطح عالی و بالای رسانه های کشور در خدمتتان هستیم. عمدتاً وقت اختصاص به شما و نکات و سوالاتی که مورد نظرتان هست دارد و من در آغاز چند نکته را عرض می کنم.

روحانی با بیان اینکه ۷ سال از عمر دولت یازدهم و دوازدهم گذشته و کمتر از یکسال فرصت خدمت برای ما باقی مانده است، گفت: بسیار مهم است که ما ببینیم در طول ۷ سال گذشته چه اقداماتی شده و دولت به معنای عام کلمه چه خدماتی را مطرح کرده و دستگاه اجرایی چه اقداماتی را در این مدت انجام داده است و چگونه باید این خدمات را به مردم ارائه کنیم.

وی افزود: ارائه خدمت بدون مقایسه زمانی یا مقایسه با دولتهای پیشین برای مردم کمی مشکل است و همچنین ضرورت تبیین شرایطی که ما از آغاز دولت تا امروز در آن قرار گرفتیم حائز اهمیت است. از آغاز دولت تا امروز سخت ترین شرایط را در روبروی خودمان می بینیم چون ما اولین دولتی هستیم که بعد از انقلاب در شرایط تحریم کارمان را شروع کردیم. تحریم ها تقریباً از سال ۹۰ شروع شد و ما در سال ۹۲ در شرایط تحریم دولت را آغاز کردیم. شرایط اقتصادی و سیاسی برای همه شما روشن است و در طول این ۷ سال هم ما سال اول و دوم تقریباً در شرایط تحریمی بودیم و بعد از آن هم از سال ۹۷ در یک تحریم بسیار شدید و بی سابقه بودیم.

رئیس جمهور ادامه داد: همچنین از پایان سال گذشته با موضوع کرونا هم مواجه شدیم. پس هم باید شرایط را مد نظر قرار دهیم و هم خدمات را با خدمات گذشتگان مقایسه کنیم. ممکن است در یک جای خدمت ما بیشتر و در جای دیگر کمتر بوده است و در جایی ممکن است نقطه قوت ما بوده و جای دیگر نقطه ضعف ما بوده است اما در عین حال هر موفقیتی که داشتیم در سایه حضور و تلاش مردم و رهنمودهای مقام معظم رهبری بوده است. نقاط قوت ما متعلق به ملت دارد و نقاط ضعف ما هم متعلق به خودمان است.

ادامه دارد . . .

بیمه معلم

پر بازدید ها

پر بحث ترین ها

بیشترین اشتراک

بازار globe

اخبار کسب و کار globe لاستیک بارز ایران فان بیمه البرز رسپینا هتل تارا بنر م

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

18 − 12 =

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن