اقتصادی

سی و پنجمین کنفرانس کشورهای عضو فائو در منطقه آسیا و پاسفیک برگزار می شود

دوشنبه ۱۰ شهریور ۱۳۹۹ – ۱۶:۵۸ سی و پنجمین کنفرانس کشورهای عضو فائو در منطقه آسیا و پاسفیک برگزار می شود

سازمان خواربار و کشاورزی ملل متحد فائو با ۴۶ کشور عضو این حوزه جغرافیایی و به همراهی بخش خصوصی در کنفرانس سی و پنجم منطقه آسیا و اقیانوسیه در زمینه چگونگی همکاری برای مقاوم سازی سیستم های غذایی و معیشت جامعه روستایی و همچنین حذف تاثیرات Covid۱۹ و تغییرات اقلیمی بر بخش کشاورزی مشارکت می کنند.

سی و پنجمین کنفرانس کشورهای عضو فائو در منطقه آسیا و پاسفیک برگزار می شود

به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از پایگاه اطلاع رسانی وزارت جهاد کشاورزی، به دنبال خطرات و تهدیدات موجود بر توسعه کشاورزی در حوزه آسیا و اقیانوسیه سازمان خواربار و کشاورزی ملل متحد فائو با ۴۶ کشور عضو این حوزه جغرافیایی و به همراهی بخش خصوصی در کنفرانس سی و پنجم منطقه آسیا و اقیانوسیه در زمینه چگونگی همکاری برای مقاوم سازی سیستم های غذایی و معیشت جامعه روستایی و همچنین حذف تاثیرات Covid۱۹ و تغییرات اقلیمی بر بخش کشاورزی مشارکت می کنند.

در این نشست علیمراد سرافرازی سرپرست مرکز روابط عمومی و امور بین الملل وزارت جهاد کشاورزی، محمدحسین عمادی نماینده وزارت جهاد کشاورزی نزد سازمان خواربار و کشاورزی ملل متحد در رم و علی کیانی راد رئیس موسسه پژوهش های برنامه ریزی، اقتصاد کشاورزی و توسعه روستایی به عنوان هیات ایرانی شرکت می کنند و نقطه نظرات و ملاحظات بخش کشاورزی را در ابعاد ملی، منطقه‌ای و بین‌المللی مطرح خواهند کرد.

هیات ایرانی همچنین لزوم توجه به سرمایه گذاری در سیستم های غذایی و منافع حاصل از بکارگیری تکنولوژی های نوین در این بخش را مورد تاکید قرار خواهند داد.

این نشست، به صورت مجازی و از تاریخ یکم تا چهارم سپتامبر ۲۰۲۰ برابر با ۱۱ تا ۱۴ شهریور ماه برگزار می شود و بررسی تاثیرات Covid۱۹ بر بخش کشاورزی یکی از موضوعات مهم این کنفرانس است.

انتهای پیام/

اخبار مرتبط

پر بازدید ها

پر بحث ترین ها

بیشترین اشتراک

بازار globe

اخبار کسب و کار globe لاستیک بارز ایران فان بیمه البرز هتل تارا بنر k م

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

13 − یازده =

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن