اجتماعی

شماره گذاری 5 هزار خودروی یورو4 برای نوسازی ناوگان تاکسیرانی

پنجشنبه ۶ شهریور ۱۳۹۹ – ۱۱:۰۴ شماره گذاری 5 هزار خودروی یورو4 برای نوسازی ناوگان تاکسیرانی

مدیرعامل سازمان تاکسیرانی تهران گفت: با مصوبه هیات دولت مجوز شماره گذاری 5 هزار خودروی یورو4 برای نوسازی ناوگان تاکسیرانی صادر شده است.

شماره گذاری 5 هزار خودروی یورو4 برای نوسازی ناوگان تاکسیرانی

به گزارش خبرنگار شهری خبرگزاری فارس علیرضا قنادان مدیرعامل سازمان تاکسیرانی شهر تهران درخصوص نوسازی ناوگان تاکسیرانی در گفت‌وگو با شبکه خبر گفت: مسئله تاکسی فرسوده در کشور به یک مشکل تبدیل شده است.

وی افزود: در تهران 40 هزار دستگاه تاکسی داریم که به سن فرسودگی رسیده اند که باید خیلی سریع این خودروها نوسازی شوند.

قنادان گفت: براساس قوانین بالادستی شماره گذاری خودروهای یورو4 تا انتهای سال 98 به پایان می رسید و در سال 99 خودروسازان باید خودروهای یورو 5 تولید می کردند.

مدیرعامل سازمان تاکسیرانی کشور ادامه داد: طبیعتا دو دسته مشکل داشتیم دسته اول مربوط به افرادی بود که در ماه پایانی سال گذشته وجود واریز کرده بودند اما خودرو تحویل نگرفته بودند و مراکز شماره گذاری هم مشکل داشتند که مجموعا هزار خودرو را شامل می شد که از این تعداد 450 خودرو در شهر تهران بود.

وی گفت: مسئله بعدی هم توقف عرضه خودرو و توقف نوسازی ناوگان تاکسیرانی بود که این هم مشکلات عمده ای برای شهر تهران ایجاد می کرد.

قنادان افزود: در مرداد ماه مصوبه ای به تصویب هیأت دولت رسید که 5 هزار خودرو یورو4 مجوز شماره گذاری گرفتند که در فاز اول آن مشکل هزار خودروی باقیمانده از سال 98 رفع و شماره گذاری خواهند شد و مابقی تا پایان مهر ماه شماره گذاری و به متقاضیان واگذار خواهد شد.

انتهای پیام/

پر بازدید ها

پر بحث ترین ها

بیشترین اشتراک

بازار globe

اخبار کسب و کار globe لاستیک بارز ایران فان بیمه البرز هتل تارا بنر م

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هفت + سه =

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن