اجتماعی

شهرداری شرق تهران بانی نذر ماسک شد

سه‌شنبه ۲۸ مرداد ۱۳۹۹ – ۱۲:۰۶ شهرداری شرق تهران بانی نذر ماسک شد

شهردار منطقه ۱۳ تهران از توزیع رایگان ۳۰ هزار ماسک قابل شستشو در آستانه ماه محرم خبر داد و گفت: شهرداری با استفاده از ظرفیت خیرین برون سازمانی، بانی نذر ماسک در مناطق شهر تهران شد.

شهرداری شرق تهران بانی نذر ماسک شد

به گزارش گروه شهری خبرگزاری فارس، مرتضی رحمان زاده، شهردار منطقه ۱۳ درباره توزیع ماسک رایگان به مناسبت ایام محرم اظهارداشت: استفاده از ماسک در پیشگیری از ابتلا به کرونا ضرورت دارد و اجباری شدن آن توسط ستاد ملی مقابله با کرونا ابلاغ شده است.

وی گفت: با توجه به نزدیکی ماه محرم و آغاز عزاداری ابا عبدالله الحسین(ع) با رعایت پروتکل‌های بهداشتی، اداره سلامت معاونت امور فرهنگی و اجتماعی نسبت به تهیه ۳۰ هزار ماسک سه لایه قابل شستشو اقدام کرد.

وی با بیان اینکه بخشی از این ماسک‌ها بین خانواده های افراد دارای معلولیت منطقه۱۳ توزیع شد، افزود: بخشی دیگر از این ماسک‌ها به همت کانون جوانان منطقه به ساکنان مناطق حاشیه ای تهران اهدا شد.

شهردار منطقه۱۳ تهران اظهار داشت: با توجه به نیاز سنجی صورت گرفته و بانک اطلاعاتی افراد دارای معلولیت مناطق ۲۲ گانه شهر تهران توسط اداره کل سلامت شهرداری تهران، تعدادی از این ماسک ها به افراد دارای معلولیت مناطق ۲۲ گانه اختصاص یافت.

وی همچنین به تشکیل کارگروه مختلف برای مقابله با ویروس کرونا اشاره کرد و افزود: در این کارگروه‌ها که به صورت مستمر برگزار می شود، راهکارهایی برای فرهنگ سازی رعایت موارد بهداشتی و تقویت احساس مسوولیت اتخاذ می‌شود.

انتهای پیام/

اخبار مرتبط

بیمه معلم

پر بازدید ها

پر بحث ترین ها

بیشترین اشتراک

بازار globe

اخبار کسب و کار globe لاستیک بارز ایران فان بیمه البرز رسپینا هتل تارا م

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

7 + هفت =

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن