اجتماعی

ضرورت توجه به سرانه خدمات بهداشتی دانش آموزان مناطق کم برخوردار

يکشنبه ۱۶ شهریور ۱۳۹۹ – ۱۰:۵۶ ضرورت توجه به سرانه خدمات بهداشتی دانش آموزان مناطق کم برخوردار

عضو شورای اسلامی شهر تهران گفت: باید به ارتقا سطح دسترسی به خدمات بهداشتی دانش آموزان مدارس دولتی نقاط کم برخوردار توجه ویژه کرد.

ضرورت توجه به سرانه خدمات بهداشتی دانش آموزان مناطق کم برخوردار

به گزارش خبرنگار شهری خبرگزاری فارس، احمد مسجد جامعی عضو شورای اسلامی شهر تهران در تذکری پیش از دستور در صحن علنی امروز شورای شهر گفت: سندی در شورای شهر درخصوص استقبال از بازگشایی مدارس داریم.

عضو شورای اسلامی شهر تهران گفت: یکی از گزینه های این سند بحث ارتقای سطح خدمات بهداشتی است و در یکی از مواد به موضوع تامین امکانات بهداشتی در مراکز آموزشی اشاره شده است.

وی ادامه داد: براساس این سند یک اعتباری را برای مدارس برای افزایش خدمات بهداشتی تصویب به صورت هر ساله تصویب کرده ایم که البته در دو بخش متمرکز و غیرمتمرکز جداسازی می شود.

مسجد جامعی گفت: در بخش متمرکز اعتباری معادل 34 میلیارد تومان برای افزایش و ارتقا سطح خدمات بهداشتی مدارس در نظر گرفته ایم.

عضو شورای اسلامی شهر تهران ادامه داد: این در حالی است که خانواده دانش آموزان از بازگشایی مدارس نگران هستند و نگرانی آن هم به واسطه غیربهداشتی بودن سرویس های بهداشتی مدارس است.

وی ادامه داد: مدارس به دو بخش دولتی و غیردولتی تقسیم می شوند که عمده نگرانی مربوط به مدارس دولتی است و خود دولتی ها هم به دولتی های پایین شهر و بالای شهر تقسیم می شوند.

مسجد جامعی گفت: باز هم در این حوزه بیشتر نگرانی به خاطر مدارس دولتی پایین شهر و نقاط کم برخوردار است.

وی افزود: پیشنهاد من این است که براساس مصوبه موجود نگاه جدیدی به هزینه کرد این مصوبات داشته باشیم تا به خانواده ها کمک کرده باشیم نگرانی شان کمتر شود.

عضو شورای اسلامی شهر تهران گفت: ما می دانیم که در برخی از نقاط جنوبی شهر تهران حتی دانش آموزان توانایی خرید ماسک ندارند و این موضوع باعث نگرانی های بیشتری است.

انتهای پیام/

پر بازدید ها

پر بحث ترین ها

بیشترین اشتراک

بازار globe

اخبار کسب و کار globe لاستیک بارز ایران فان بیمه البرز هتل تارا

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1 + 2 =

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن