اجتماعی

فارس من| استقرار تیم‌های محسوس و نامحسوس پلیس راه در جاده‌ها/ برخورد با تخلفات رانندگان در دستورکار

چهارشنبه ۱۲ شهریور ۱۳۹۹ – ۱۴:۵۷ فارس من| استقرار تیم‌های محسوس و نامحسوس پلیس راه در جاده‌ها/ برخورد با تخلفات رانندگان در دستورکار

جانشین پلیس راه راهور ناجا از استقرار تیم‌های محسوس و نامحسوس پلیس در جاده‌ها و برخورد با تخلفات احتمالی رانندگان خبر داد.

فارس من| استقرار تیم‌های محسوس و نامحسوس پلیس راه در جاده‌ها/ برخورد با تخلفات رانندگان در دستورکار

سرهنگ ایوب شرافتی جانشین پلیس راه راهور ناجا در گفت‌وگو با خبرنگار انتظامی خبرگزاری فارس، در پاسخ به دغدغه شهروندان در مورد جاده ورامین و چگونی نظارت پلیس راه بر عملکرد رانندگان در این محور اظهار داشت: پلیس راه با استقرار تیم‌های محسوس و نامحسوس، کار رصد و کنترل محورها و جاده‌های کشور را در دستورکار داشته و دارد.

جانشین پلیس راه تصریح کرد:‌ در خصوص جاده ورامین در محدوده قرچک به شهر ری همیشه دو تیم فعال خودرویی حضور دارند؛ همچنین در محدوده بزرگراه امام رضا(ع) و پل سیمان نیز سه تیم خودرویی فعال بوده و نسبت به رصد ترافیک و تخلفات احتمالی رانندگان اقدامات لازم را انجام خواهند داد.

سرهنگ شرافتی اعلام کرد: در محدوده شهرک ولیعصر نیز در حال احداث یک ایستگاه پلیس راه به صورت کانکسی هستیم.

وی با تأکید بر استقرار مأموران تیم‌های نامحسوس پلیس برای برخورد با تخلفات رانندگان در جاده‌ها به صورت رندومی گفت: در جاده ورامین نیز تیم‌های نامحسوس پلیس فعال بوده و گشت زنی می کنند.

جانشین پلیس راه با بیان این مطلب که 80 درصد تصادفات به علت عدم توجه به جلو،‌ خستگی و خواب‌آلودگی، سرعت غیرمجاز و انحراف به چپ به وقوع می‌پیوندد، خاطرنشان کرد: خط قرمز پلیس راه تخلفات حادثه‌ساز و خطرآفرین است؛ در این راستا اعمال قانون و برخورد با رانندگان پرخطر همواره در دستور کار پلیس قرار داشته است.

گفتنی است، مخاطبان خبرگزاری فارس با درج موضوعی با عنوان «جاده ورامین تهران توسط پلیس نامحسوس کنترل شود» پیگیری این موضوع را از خبرگزاری فارس خواستار بودند.

انتهای پیام/

اخبار مرتبط

پر بازدید ها

پر بحث ترین ها

بیشترین اشتراک

بازار globe

اخبار کسب و کار globe لاستیک بارز ایران فان بیمه البرز هتل تارا م

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

7 − پنج =

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن