اقتصادی

فارس من| رشد ۷۶ درصدی صدورمجوز‌ نوسازی صنایع تهران

پنجشنبه ۲۴ مهر ۱۳۹۹ – ۰۰:۵۲ فارس من| رشد ۷۶ درصدی صدورمجوز‌ نوسازی صنایع تهران

معاون امور صنایع سازمان صنعت استان تهران گفت: ۱۵۲ مجوز نوسازی و بازسازی و جایگزینی برای صنایع استان تهران در ۶ ماه نخست امسال صادر شده که از رشد ۷۶ درصدی برخوردار شد.

فارس من| رشد ۷۶ درصدی صدورمجوز‌ نوسازی صنایع تهران

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس، برخی کاربران سامانه «فارس من» با ثبت سوژه‌هایی با عنوان «تأکید بر حمایت از تولیدکنندگان جوان» ، «استفاده از تولیدات داخلی گامی در جهش تولید» و «احیای شرکت کارخانه کاغذ مراغه جهش تولید» خواستار حمایت دولت از بخش تولید و فعال سازی ظرفیت‌های تولید شدند.

در این مورد حمیدرضا پورسعید، معاون امور صنایع سازمان صنعت استان تهران گفت: در این مدت، ۲۲۳ مجوز صنعتی اعم از پروانه بهره برداری، کارت شناسایی و گواهی فعالیت صنفی با سرمایه گذاری بالغ بر ۲۰ هزار و ۲۲۸ میلیارد ریال صادر شده است.

وی اضافه کرد: شاهد رشد ۲ درصدی در میزان سرمایه گذاری پروانه‌های بهره برداری صادره هستیم که نشان دهنده افزایش هزینه تمام شده یک واحد صنعتی است.

پورسعید با اشاره به اجرای برنامه‌های توسعه و تولید و تعمیق ساخت داخل به عنوان یکی از برنامه‌های اجرایی سازمان در سال ۹۹، گفت: فعال سازی واحد‌های راکد صنعتی در شهرک‌های صنعتی و ایجاد میز‌های تخصصی از اولویت‌های ما است که در نیمه ماهه نخست امسال تعداد ۷۸ واحد راکد فعال شده و در نیمه دوم سال ۹۹ با قدرت و شدت بیشتری پیگیری خواهد شد.

پورسعید تصریح کرد: از جمله اولویت‌های استان در صنایع پوشاک، مواد غذای، قطعات خودرو و لوازم خانگی است که توجه بیشترمسئولان را می‌طلبد.

انتهای پیام/

اخبار مرتبط

پر بازدید ها

پر بحث ترین ها

بیشترین اشتراک

بازار globe

اخبار کسب و کار globe رسپینا لاستیک بارز ایران فان بیمه البرز هتل تارا

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوزده − 14 =

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن