فرهنگ و هنر

فرشته‌های پنهان پشت ماسک

کرونا نمایه

«تپش مهر» عنوان مستندی از گروه روایت فتح است که امروز از تلویزیون پخش می‌شود.

به گزارش مشرق، مهدی امینی کارگردان مستند «تپش مهر» گفت: ثبت حضور نیروهای جهادگر در ایام مواجهه کشور با بیماری کرونا، به‌عنوان جلوه‌هایی از فرهنگ اسلامی و انقلابی، ضروری و با اهمیت می‌باشد.

بیشتر بخوانید:

«بانوی قرن» به زیارت امام رضا(ع) رفت +‌ عکس

کدام خبرنگاران در جنگ تاثیر بیشتری داشتند؟ + تصاویر

وی عنوان کرد: در عرصه مدافعان سلامت نقش بانوان بسیار پررنگ بوده و هست. من به‌عنوان مستندساز با دیدن این همه ایثار و فداکاری احساس وظیفه کردم برای به تصویر کشیدن بخشی از تمدن‌سازی مادرانه بانوان جهادی که با شیوع ویروس کرونا در کشور برای کمک‌رسانی به کادر درمان و خدمت‌رسانی به بیماران کرونایی در بیمارستان‌ها حضور پیدا کردند.

کارگردان مستند «تپش مهر» با تأکید بر اهمیت فعالیت بانوان جهادگر در عرصه پشتیبانی از بیمارستان‌ها اظهار داشت: در روزهای اول شیوع ویروس کرونا و شروع تصویربرداری این مستند، بیشتر این بانوان می‌خواستند در گمنامی ‌مطلق باشند و از حضور جلوی دوربین ما ممانعت می‌کردند؛ اما ما با این توضیح که نیاز به ثبت فرهنگ مهربانانه و ایثارگرانه جهادی و انتشار و دیده شدنش داریم، آنها را قانع کردیم.

مستند «تپش مهر» به کارگردانی مهدی امینی و تولید شده در گروه مستند روایت فتح است که امروز، ساعت ۱۷:۴۵ از شبکه اول سیما روی آنتن می‌رود.

منبع: کیهان

  • شهر خبر

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هفده − سیزده =

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن