سیاسی

قانون «لغو تحریم‌ها» در چارچوب برجام است/ قانون مجلس به دنبال حمایت از دولت و دستگاه دیپلماسی است

جمعه ۱۴ آذر ۱۳۹۹ – ۱۴:۴۴ قانون «لغو تحریم‌ها» در چارچوب برجام است/ قانون مجلس به دنبال حمایت از دولت و دستگاه دیپلماسی است

عضو فراکسیون روحانیت مجلس گفت: قانون اقدام راهبردی برای لغو تحریم‌ها به دنبال حمایت از دولت و دستگاه دیپلماسی و باز کردن دست دولت در عرصه بین‌المللی است و هیچ مغایرتی با برجام ندارد.

قانون «لغو تحریم‌ها» در چارچوب برجام است/ قانون مجلس به دنبال حمایت از دولت و دستگاه دیپلماسی است

حجت‌الاسلام مجید نصیرایی نماینده مردم فردوس در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، گفت: قانون اقدام راهبردی برای لغو تحریم‌ها و صیانت از منافع ملت ایران به دنبال آن است تا دست دولت را در عرصه بین‌المللی باز کند.

وی افزود: اجرای این قانون موجب کاهش فشارها و تحریم‌ها علیه کشورمان می‌شود و افزایش قدرت کشور را نیز به دنبال خواهد داشت و اجرای این قانون باعث می‌شود تا دیپلمات‌های کشورمان با حمایتی که از جانب مجلس می‌شوند، با قدرت بیشتری در پای میز مذاکره حضور پیدا کنند.

وی اظهار داشت: علاوه بر این، ‌ذکر این نکته ضرورت دارد که این قانون هیچ مغایرتی با برجام ندارد و کاملاً در چارچوب برجام است.

نصیرایی خاطرنشان کرد: آقایان که همه چیز کشور از جمله آب خوردن مردم را هم به برجام ربط می‌دادند و می‌گفتند با برجام مشکل آب خوردن و دیگر مشکلاتمان حل خواهد شد، بدانند که این قانون نیز به دنبال کاهش فشارها و افزایش قدرت کشور است.

وی افزود: به خاطر مدیریت اشتباهی که بر دیپلماسی ما حاکم بود، ما همه تعهداتمان در برجام را عملیاتی کردیم بدون اینکه این توافقنامه (برجام) برای ما ثمری داشته باشد و طرف مقابل نه تنها به تعهداتش عمل نکرد، بلکه از مواضع خود هم جلوتر آمد و تحریم‌ها را نیز افزایش داد.

عضو فراکسیون روحانیت مجلس اظهار داشت: ما نه تنها از حقوقمان در برجام برخوردار نشدیم بلکه با فشارهای بیشتر به ویژه در حوزه دارویی نیز مواجه هستیم.

انتهای پیام/

اخبار مرتبط

پر بازدید ها

پر بحث ترین ها

بیشترین اشتراک

بازار globe

اخبار کسب و کار globe هفت گردون فراگستر رسپینا لاستیک بارز سفر می ایران فان بیمه البرز

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دو + 13 =

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن