ورزشی

قایقرانی بادبانی انتخابی المپیک| رقابت احمدی در روز پنجم/ سیلور ایرانی در جایگاه بیستم

شبکه های اجتماعی ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

سلامکانال تلگرام
توئیتر

گروه: ورزشی ساعت: 23:15 منتشر شده در مورخ: 1400/01/18 شناسه خبر: 1722577 قایقرانی بادبانی انتخابی المپیک| رقابت احمدی در روز پنجم/ سیلور ایرانی در جایگاه بیستم قایقرانی بادبانی انتخابی المپیک| رقابت احمدی در روز پنجم/ سیلور ایرانی در جایگاه بیستم سیلور ایرانی در روز پنجم رقابت‌های کسب سهمیه المپیک بادبانی در عمان با حریفان مسابقه داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از روابط‌عمومی فدراسیون قایقرانی، مسابقات انتخابی المپیک بادبانی در قاره آسیا و آفریقا از پانزدهم فروردین‌ماه در مرکز ورزش‌های آبی المصنعه عمان آغاز شد و احمد احمدی در کلاس Laser به مصاف حریفان رفت.

پس از برگزاری هشت دور مسابقه در روزهای گذشته، امروز سیلورها در دو دور رقابت دیگر شرکت کردند. شرکت‌کنندگان در این مسابقات باید تا روز پنجشنبه به رقابت ادامه دهند تا تکلیف المپین این کلاس در قاره آسیا مشخص شود. احمد در دور نهم در جایگاه پانزدهم و در دور دهم در رده نوزدهم قرار گرفت. سیلور کشورمان تا این جای کار در پایان ۱۰ دور مسابقه، مجموعا در رده بیستم جای دارد. در جدول رده‌بندی کلاس Laser رقابت‌ها تا این مرحله همچنان سیلورهای سنگاپور، هند و تایلند در رده‌های اول تا سوم قرار دارند. این رقابت‌ها فردا پس از برگزاری دور فینال به پایان خواهد رسید. انتهای پیام/ https://www.dana.ir/1722577 '); d.write(' اخبار مرتبط آخرین اخبار

خرید نهال خرید بلیط هواپیما تور کیش بازار '; document.body.innerHTML += t; } }, 100);

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سه × دو =

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن