اجتماعی

لوازم مبارزه صحیح با فساد + اینفوگرافیک

چهارشنبه ۷ آبان ۱۳۹۹ – ۱۹:۱۴ لوازم مبارزه صحیح با فساد + اینفوگرافیک

عضو هیأت امنای پژوهشگاه قوه قضائیه ضمن بر شمردن لوازم مبارزه صحیح با فساد، گفت: با دستمال کثیف نمی‌شود شیشه را تمیز کرد.

لوازم مبارزه صحیح با فساد + اینفوگرافیک

به گزارش خبرنگار قضایی خبرگزاری فارس، آیت‌الله کعبی عضو هیأت امنای پژوهشگاه قوه قضائیه و نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری در نشست مبارزه با فساد و افشای آن در مبانی اسلامی، تربیت و ارتقای سطح فرهنگی، اقناع افکار عمومی، مبارزه با فساد همراه با شفافیت، ترویج امر به معروف و نهی از منکر، برخورد با فساد با تدبیر و عقلانیت، تدریجی و نظام‌مند بودن مبارزه با فساد، عدم القای فساد سیستمی، عدم‌مماشات با مفسدان، تداوم در مبارزه با فساد و پاک‌دستی مبارزه کننده را از لوازم مبارزه صحیح با فساد برشمرد.

وی گفت: خداوند متعال برای انبیای الهی، ائمه و بزرگان دین شرط طهارت را قرار داده که بالاترین مرحله آن عصمت است. نازل منزله عصمت نیز عدالت و تقواست است که باید در کارگزاران نظام اسلامی متناسب با مقام و جایگاه‌شان وجود داشته باشد. به فرمایش مقام معظم رهبری «با دستمال کثیف نمی‌شود شیشه را تمیز کرد. اگر انسان بخواهد با فساد مبارزه کند، باید در درجه اول مراقب باشد که فساد دامن خودش را نگیرد».

انتهای پیام/

اخبار مرتبط

پر بازدید ها

پر بحث ترین ها

بیشترین اشتراک

بازار globe

اخبار کسب و کار globe رسپینا لاستیک بارز ایران فان هتل تارا

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هجده − 2 =

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن