ورزشی

لیگ بسکتبال آلمان| یخچالی بهترین بازیکن فصل روستوک شد

شبکه های اجتماعی ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

سلامکانال تلگرام
توئیتر

گروه: ورزشی ساعت: 00:30 منتشر شده در مورخ: 1400/02/28 شناسه خبر: 1735020 لیگ بسکتبال آلمان| یخچالی بهترین بازیکن فصل روستوک شد لیگ بسکتبال آلمان| یخچالی بهترین بازیکن فصل روستوک شد لژیونر بسکتبال ایران به عنوان بهترین بازیکن این فصل تیم روستوک انتخاب شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ رقابتهای پلی آف اول لیگ بسکتبال آلمان هفته گذشته به پایان رسید و تیم روستوک به کار خود در این مرحله بدون صعود پایان داد.

در پایان فصل روستوک، در لیگ آلمان این باشگاه اقدام به نظرسنجی برای انتخاب بهترین بازیکن فصل روستوک کرد. در این نظرسنجی بهنام یخچالی ستاره تیم‌ ملی بسکتبال ایران و بازیکن این فصل تیم روستوک در رقابت‌های ‌پرو A آلمان، به عنوان بهترین بازیکن این فصل تیم خود انتخاب شد. در نظرسنجی صفحه رسمی باشگاه روستوک، هواداران این تیم از میان کریس کارتر، برند لوزینگ و بهنام یخچالی، ستاره تیم ملی ایران را به عنوان بهترین بازیکن این فصل تیم‌شان انتخاب کردند. یخچالی امروز نیز از آلمان راهی تهران شد تا در تمرینات تیم ملی برای حضور در پنجره سوم انتخابی کاپ آسیا ۲۰۲۱ شرکت کند. انتهای پیام/ https://www.dana.ir/1735020 '); d.write(' اخبار مرتبط آخرین اخبار

خرید نهال دانلود سریال جیران خرید بلیط هواپیما تور کیش بازار '; document.body.innerHTML += t; } }, 100);

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دوازده − 9 =

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن