ورزشی

لیگ ملت‌های والیبال| کباب سوسیس بلغاری در ریمینی!/ سعادت، امتیازآورترین بازیکن زمین شد

شبکه های اجتماعی ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

سلامکانال تلگرام
توئیتر

گروه: ورزشی ساعت: 23:56 منتشر شده در مورخ: 1400/03/15 شناسه خبر: 1740645 ایران 3 – بلغارستان صفر؛ سریال بردهای ایران ادامه دارد لیگ ملت‌های والیبال| کباب سوسیس بلغاری در ریمینی!/ سعادت، امتیازآورترین بازیکن زمین شد لیگ ملت‌های والیبال| کباب سوسیس بلغاری در ریمینی!/ سعادت، امتیازآورترین بازیکن زمین شد تیم ملی والیبال ایران در ششمین مسابقه خود در رقابت‌های لیگ ملت‌ها بلغارستان را شکست داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ تیم ملی والیبال ایران در ششمین مسابقه خود در رقابت‌های لیگ ملت‌های 2021 مقابل بلغارستان قرار گرفت.

ولادیمیر آلکنو برای این مسابقه از محمدطاهر وادی، رضا عابدینی، بردیا سعادت، امیرحسین اسنفدیار، میثم صالحی، سیدمحمد موسوی و محمدرضا حضرت‌پور استفاده کرد.

شاگردان سیلوانو پرندی، در تیم ملی والیبال بلغارستان بازی را بهتر آغاز کردند و از ایران پیش افتادند اما تیم ایران در ادامه با نمایش دلپذیر توانست بلغارها را مقهور کند. با این وجود بلغارها هرگز پا پس نکشیدند و حتی در ست دوم پا به پای ایران تا امتیاز 32 پیش آمدند.

در نهایت اما این ایران بود که با اتکا به نمایش دلپذیر جوانانش و البته تجربه ازیکنان کلیدی خود توانست با نتیجه 3 بر صفر و با نتایج (25 – 22، 33 – 31، 25 – 20) بلغارها را شکست دهد تا چهارمین پیروزی متوالی خود را در این رقابتها کسب کند.

تیم ایران پیش از این نتیجه را به ژاپن و روسیه واگذار کرد و از سد تیم‌های هلند، کانادا و ایتالیا گذشته بود.

*بردیا سعادت، امتیازآورترین بازیکن زمین شد

در پایان این مسابقه بردیا سعادت، پشت خط زن تیم ملی والیبال کشورمان توانست 17 امتیاز برای ایران به دست بیاورد و عنوان امتیازآورترین بازیکن میدان را به خود اختصاص دهد. پس از وی امیرحسین اسفندیار موفق به کسب 11 امتیاز برای ایران شد.

در طرف مقابل هم پارپانوف توانست 11 امتیاز برای تیم ملی والیبال بلغارستان به دست بیاورد.

تیم ملی والیبال کشورمان در هفتمین مسابقه خود در رقابت‌های لیگ ملت‌های 2021 روز چهارشنبه، 19 خردادماه از ساعت 20:30 مقابل آمریکا قرار خواهد گرفت.

انتهای پیام/

https://www.dana.ir/1740645 '); d.write(' اخبار مرتبط آخرین اخبار

خرید نهال دانلود سریال جیران خرید بلیط هواپیما تور کیش بازار '; document.body.innerHTML += t; } }, 100);

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پنج × 5 =

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن