سیاسی

مجوز مجلس به وزارت دفاع برای انتشار 2هزار میلیارد تومان اوراق برای حمایت از پروژه‌های تحقیقاتی

دوشنبه ۱۱ اسفند ۱۳۹۹ – ۲۰:۱۳ مجوز مجلس به وزارت دفاع برای انتشار 2هزار میلیارد تومان اوراق برای حمایت از پروژه‌های تحقیقاتی

مجلس به وزارت دفاع اجازه داد تا مبلغ 20 هزار میلیارد ریال اوراق مالی اسلامی برای انجام پروژه‌های تحقیقاتی، راهبردی و دفاعی و حمایت از دانشمندان هسته‌ای و مطالعات استراتژیک و راهبردی در حوزه راهبردی منتشر کند.

مجوز مجلس به وزارت دفاع برای انتشار 2هزار میلیارد تومان اوراق برای حمایت از پروژه‌های تحقیقاتی

به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، نمایندگان مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی نوبت دوم امروز (دوشنبه 11 اسفند) مجلس شورای اسلامی و در جریان بررسی بخش هزینه‌ای لایحه بودجه سال 1400، با بند الحاق شده به تبصره (5) ماده واحده لایحه بودجه برای حمایت از دانشمندان هسته‌ای موافقت کردند.

بر اساس این بند پیشنهادی، به وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح'>وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح اجازه داده می‌شود تا مبلغ 20 هزار میلیارد ریال اوراق مالی اسلامی با تضمین اصل و سود توسط دولت برای انجام پروژه‌های تحقیقاتی، راهبردی و دفاعی و حمایت از دانشمندان هسته‌ای و مطالعات استراتژیک و راهبردی در حوزه راهبردی منتشر نماید.

وحید جلال زاده عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس در تشریح پیشنهاد خود اعلام کرد: این موضوع در راستای حمایت از دانشمندان هسته‌ای و با هدف پیشران هسته‌ای مورد نظر مقام معظم رهبری و مطالعات در این حوزه مطرح شد که در جریان بررسی بخش‌های درآمدی لایحه بودجه به تبصره (5) الحاق شد.

انتهای پیام/

اخبار مرتبط

هفت گردون

پر بازدید ها

پر بحث ترین ها

بیشترین اشتراک

بازار globe

اخبار کسب و کار تریبون هفت گردون هتل پرشیا بیمه رازی زمزم لاستیک بارز ارم کیش هفت گردون هتل پرشیا بیمه رازی زمزم لاستیک بارز ارم کیش

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

11 + دوازده =

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن