اجتماعی

مراسم روز پزشک با گرامیداشت یاد 160 جان‌ باخته کادر پزشکی آغاز شد

پنجشنبه ۳۰ مرداد ۱۳۹۹ – ۱۱:۲۵ مراسم روز پزشک با گرامیداشت یاد 160 جان‌ باخته کادر پزشکی آغاز شد

رئیس سازمان نظام پزشکی گفت: حکایت روز پزشک امسال، حکایت متفاوتی است؛ به جای تبریک این روز، باید به تعظیم آن پرداخت؛ چرا که در سوگ بیش از 160 نفر از همکاران پزشک که جان برکف و شجاعانه به صحنه قدم نهادند، هستیم.

مراسم روز پزشک با گرامیداشت یاد 160  جان‌ باخته کادر پزشکی آغاز شد

به گزارش خبرنگار سلامت خبرگزاری فارس، مراسم تکریم روز پزشک و پویش همدلی با مدافعان سلامت امروز با حضور اسحاق جهانگیری، معاون اول رئیس جمهور، سعید نمکی وزیر بهداشت و جمعی از مسؤولان در برج میلاد در حال برگزاری است.

محمد رضا ظفر قندی، رئیس سازمان نظام پزشکی با اشاره تبریک روز پزشک و برگزاری همایش همدلی با مدافعان سلامت، اظهار داشت: بیش از 700 اثر نقاشی ارسال شد و نویسندگان، هنرمندان و بازیگران نیز در عرصه پویش همدلی به کمک جامعه پزشکی آمدند.

وی ادامه داد: ‌حکایت روز پزشک حکایت متفاوتی است؛ اما به جای تبریک این روز، باید به تعظیم آن پرداخت؛ چراکه در سوگ بیش از 160 نفر از همکاران پزشک که جان برکف و شجاعانه به صحنه قدم نهادند و صادقانه به عهدشان با خدا و مردم عمل کردند، هستیم.

رئیس سازمان نظام پزشکی اضافه کرد: این روز، حکایت حدیث هزاران مبتلا به بیماری و شهید جامعه پزشکی است که آگاهانه به آوردگاه آمدند وقرار فرو نهادند و عزت و ایثار برگزیدند.

ظفر قندی با تاکید بر رعایت پروتکل‌های بهداشتی، خاطرنشان کرد:‌امروز تجمعات و بی توجهی به اصول و پرداختن به فروع، نتیجه‌ای جز افزایش بار غم و از دست دادن عزیزان نخواهد بود.

انتهای پیام/

اخبار مرتبط

بیمه معلم

پر بازدید ها

پر بحث ترین ها

بیشترین اشتراک

بازار globe

اخبار کسب و کار globe لاستیک بارز ایران فان بیمه البرز رسپینا هتل تارا م

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یک × سه =

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن