اجتماعی

میزان استقراض بانکی شهرداری تهران/ فعالیت معاونت بدون مجوز در شهرداری

دوشنبه ۴ اسفند ۱۳۹۹ – ۰۱:۴۳ میزان استقراض بانکی شهرداری تهران/ فعالیت معاونت بدون مجوز در شهرداری

عضو شورای شهر تهران با اشاره به میزان استقراض بانکی شهرداری در دوره پنجم گفت: معاونت منابع انسانی شهرداری فاقد مجوز شورا است و باید تعیین تکلیف شود.

میزان استقراض بانکی شهرداری تهران/ فعالیت معاونت بدون مجوز در شهرداری

به گزارش خبرنگار شهری خبرگزاری فارس، سیدحسن رسولی عضو شورای شهر تهران در صحن امروز شهر در مورد معاونت منابع انسانی شهرداری اظهار داشت: این معاونت فاقد مجوز شورا است و باید مدیریت آن تعیین تکلیف شود.

وی افزود: انتخاب دو معاونت برنامه‌ریزی و نیروی انسانی باید به صورت قانونی و رسمی انجام گیرد و تصمیم‌گیری درباره لایحه ادغام این دو معاونت در بودجه و ردیف‌های بودجه‌ای تأثیر خواهد گذاشت.

این عضو شورای شهر تهران همچنین در صحن امروز شورای شهر درباره استقراض بانکی شهرداری گفت: در دوره پنجم استقراض بانکی شهرداری کمتر از دوره گذشته بوده است و طی سه سال گذشته شورا فقط اجازه 2117 میلیارد تومان استقراض از طریق سیستم بانکی را به شهرداری تهران داده است.

رسولی خاطرنشان کرد: بدهی انباشته بیش از 70 میلیارد تومان دوره قبل عملاً استقراض بیشتر را غیرممکن کرده و در دوره قبلی شهرداری 10 هزار و 776 میلیارد تومان از سیستم بانکی استقراض صورت گرفته است.

وی گفت:‌ متأسفم برخی از همکاران این دوره را متهم به شهرفروشی می‌کنند در حالی که جزو افتخارات این دوره پایان دادن به فروش منابع متعلق به نسل‌های آینده است.

انتهای پیام/

اخبار مرتبط

هفت گردون

پر بازدید ها

پر بحث ترین ها

بیشترین اشتراک

بازار globe

اخبار کسب و کار تریبون هفت گردون هتل پرشیا بیمه رازی زمزم لاستیک بارز هفت گردون هتل پرشیا بیمه رازی زمزم لاستیک بارز

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

16 − 13 =

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن