اقتصادی

نفت برنت بیش از 45 دلار معامله شد

سه‌شنبه ۴ شهریور ۱۳۹۹ – ۱۴:۵۹ نفت برنت بیش از 45 دلار معامله شد

درحالی که تاجران در حال بررسی تاثیرات کاهش تولیدهای عظیم در تولید نفت در سواحل آمریکا به علت بروز طوفان های گرمسیری هستند و همچنین با توجه به افزایش مبتلایان در آسیا و اروپا به کرونا، قیمت نفت خام در معاملات امروز نوسان داشت.

نفت برنت بیش از 45 دلار معامله شد

به گزارش گروه اقتصاد بین الملل فارس به نقل از رویترز، درحالی که تاجران در حال بررسی تاثیرات کاهش تولیدهای عظیم در تولید نفت در سواحل آمریکا به علت بروز طوفان های گرمسیری مارکو و لارا هستند و همچنین با توجه به افزایش مبتلایان در آسیا و اروپا به کرونا، قیمت نفت خام در معاملات امروز نوسان داشت.

هر بشکه نفت برنت با 11 سنت افزایش 45.24 دلار فروخته شد و هر بشکه نفت خام آمریکا با 10 سنت کاهش 42.52 دلار معامله شد.

استفان اینس، تحلیلگر بازارهای نفتی گفت: «افزایش تعداد دکل های آمریکا و آمارهای پر نوسان در مورد ابتلا به ویروس کرونا، در این هفته تاثیرات منفی کمی بر بازار نفت داشته زیرا اختلال های ناشی از طوفان های گرمسیری تاثیر این عوامل بر بازار را کم کرده است.»

شرکت های انرژی آمریکا، تولید خود در پالایشگاهای سواحل خلیج آمریکا را در روز دوشنبه کاهش دادند و 82 درصد از تولید نفت این منطقه را به علت این طوفان ها تعطیل کردند.

تولیدکنندگان بیش از 1.5 میلیون بشکه در روز از تولید نفت در این سواحل را متوقف کردند که نزدیک به 14 درصد کل تولید نفت آمریکاست.

انتهای پیام/

اخبار مرتبط

بیمه معلم

پر بازدید ها

پر بحث ترین ها

بیشترین اشتراک

بازار globe

اخبار کسب و کار globe لاستیک بارز ایران فان بیمه البرز رسپینا هتل تارا بنر م

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هشت + 12 =

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن