سیاسی

نماینده مجلس: برخی قوانین کشاورزان را زمین گیر کرده است

چهارشنبه ۲۲ مرداد ۱۳۹۹ – ۱۳:۰۴ نماینده مجلس: برخی قوانین کشاورزان را زمین گیر کرده است

نماینده مردم فریدن در مجلس خطاب به رئیس جمهور گفت: چرا اکنون کسی به فکر کشاورزان نیست؟

نماینده مجلس: برخی قوانین کشاورزان را زمین گیر کرده است

به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، حسین محمد صالحی نماینده مردم فردین بزرگ در مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی امروز (چهارشنبه) پارلمان در تذکر به وزیر جهاد کشاورزی اظهار داشت: آقای روحانی! قرار بود شما برای رفع مشکلات کشاورزی و ساماندهی محصولات این بخش برنامه جدی داشته باشید اما با اجرای قوانینی که در کشور در حوزه آب و منابع طبیعی وجود دارد، کشاورزان زمینگیر شدند و هر سال خسارات بسیاری را می‌پردازند. چرا اکنون کسی به فکر کشاورزان نیست؟

وی افزود: قیمت محصولات کشاورزی نظیر سیب‌زمینی و پیاز امسال نسبت به سال گذشته بسیار کاهش یافته است در حالی که تورم و گرانی چندین برابر شده است. کشاورزان چطور در این شرایط نفس می‌کشند.

نماینده مردم فریدن، فریدون شهر، چادگان و بویین میاندشت در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: اصحاب کهف سیصد سال خوابیدند تا سکه آنها ارزش پیدا کرد اما امروز کافی است یک ساعت بخوابید تا شاهد افزایش لحظه‌ای تورم و گرانی سکه و ارز باشیم.

محمدصالحی ادامه داد: در منطقه فریدن بزرگ و بسیاری از مناطق کشور سیب‌زمینی و پیاز تولید می‌شود و هر سال پایان تابستان دغدغه بزرگ کشاورزان این بخش این است که چطور قرض و بدهی خود را پرداخت کنند بنابراین لازم است در یک برنامه‌ریزی جدی حمایت خود را از آنها اعلام کنیم تا هر سال دچار آفت و مصیبت نشوند و به این فکر کنیم که باید وضعیت مشقت‌بارشان را بهبود بخشیم و رفاه زندگی آنها را تأمین کنیم.

انتهای پیام/

بیمه معلم

پر بازدید ها

پر بحث ترین ها

بیشترین اشتراک

بازار globe

اخبار کسب و کار globe لاستیک بارز ایران فان بیمه البرز رسپینا هتل تارا م

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

15 − سیزده =

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن